نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1394 - 8:17
نشست هم اندیشی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ومسئولان استانی عصر روز گذشته با حضور جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نشست هم اندیشی سید موسی خادمی استاندار استان بااصحاب رسانه عصر امروز با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی امنتی استانداری، مهرداد کرمی دادستان عمومی انقلاب استان، جلیل حسنی معاون سیاسی استانداری و خردمند معاون مطبوعاتی اداره ارشاد استان در سالن شماره یک استانداری استان برگزار شد.

 

در این نشست که به منظور بررسی انتخابات و راه حل های متناسب با این رویکرد ملی در استان برگزار شد، هر کدام از مسئولین به ارائه طرح های خود پرداختند.

 

خبرنگاران اصحاب جمعی استان همچنین به برخی از مسائل رسانه ای استان و ایجاد وحدت در بین اهالی استان تأکید داشتند.

 

برخی از رسانه از فضای موجود و نقد در رسانه و ایجاد تشست در بین برخی از رسانه ها ابراز نارضایتی کرده و حفظ وحدت را یکی ازمهمترین راحل های موجود در انتخابات دانستند.

 

برخی دیگر از خبرنگاران با انتقاد از از موضع های دو پهلوی برخی مسئولان و حتی حضور عده ای مدیران و مسئولان استانی در متینگ های سیاسی برخی کاندیداهای احتماعی مجلس شورای اسلامی از وجود چنین مشکلاتی ابراز نارضایتی کردند.

 

فضای کلی این نشست بیشتر حول محور 8آذرماه و دعوت مسئولان دانشگاه آزاد یاسوج از یکی از محکومان فتنه 88 و حضور برخی از مدیران کل و مدیران استانی در متینگ های سیاسی برخی از نمایندگان و کاندیداهای احتمالی انتخابات در استان بود.

 

تصاویر تکمیلی:

 

 
 
منبع: بویرخبر
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی