نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1394 - 11:32
امکانات اولیه در خود شهرک مهیا است و مردم هم تمایل به همکاری دارند اما شهرداری هیچ گونه همکاری نمی کند و اگر قرار است که ما بلاتکلیف و بدون خدمات دهی شهرداری بمانیم مارا از حوزه شهری جدا کنند تا تحت پوشش بنیاد مسکن که حتی در دورترین روستاها هم خدمات ارائه می دهدقرار بگیریم.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، در این بازدید که با حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر یاسوج و جمعی از اصحاب رسانه صورت گرفت وضعیت خیابان ها و زیر ساخت های شهرک بلکو مورد بررسی قرار گرفت.

 

حسینیان به نمایندگی از ساکنان این شهرک در این دیدار از نبود جدول کشی و آسفالت خیابان ها و کوتاهی شهرداری در تهیه زیر ساخت های شهری و حتی حمل زباله ها در این شهرک گلایه کرد و گفت: آسفالت نبودن خیابان ها و کوچه ها معضلی شده است برای خانواده های ساکن در این شهرک به طوری که حتی سرویس مدارس از ارایه خدمات به فرزندان ما هم خودداری می کنند چرا که با وضعیت موجود رفت وآمد در کوچه و خیابان های به خصوص در فصل زمستان با مشکل روبه رو است.

 

وی افزود: امکانات اولیه در خود شهرک مهیا است و مردم هم تمایل به همکاری دارند اما شهرداری هیچ گونه همکاری نمی کند و اگر قرار است که ما بلاتکلیف و بدون خدمات دهی شهرداری بمانیم مارا از حوزه شهری جدا کنند تا تحت پوشش بنیاد مسکن که حتی در دورترین روستاها هم خدمات ارائه می دهدقرار بگیریم.

 

هدایت الله امیری رئیس شورای شهر یاسوج در این بازدید گفت:وقتی دغدغه نظام ما خدمات دهی به دور افتاده ترین نقاط کشور است جای تاسف دارد شهرکی در سه کیلومتری مرکز شهر یاسوج از ابتدایی ترین امکانات و حقوق شهروندی محروم باشد.

 

وی افزود توجیهی برای شورای شهر و شهرداری یاسوج نیست که بگوییم اعتبارات لازم را نداریم در صورتی که با استفاده از مواد اولیه ای که در کنار همین شهرک وجود دارد و دستگاه های خود شهرداری می توان زیر ساخت های اولیه را فراهم کنیم .

 

 امیری با بیان وضعیت تاسف بار خیابانهای شهرک بلکو بیان کرد اگر ما مسئولین در همچین وضعیتی قرار می گرفتیم حاضر نبودیم زن وبچه ما در این کوچه ها رفت و آمد کند.

 

رئیس شورای شهریاسوج اظهار کرد: باتوجه به اینکه شهرک بلکو قبل از به وجود آمدن شهر یاسوج بنا نهاده شده است محروم بودن از امکانات اولیه شهروندی حق آن و مردم ساکن آن نیست و تمام تلاش ما این است که در جلسه ای که با حضور تعدادی از اهالی شهرک بلکو وشهرداری و اعضای شورای شهریاسوج در روز سه شنبه در شورای شهر یاسوج برگزار خواهد شد مشکلات این شهرک به شهردار رجوع و جهت حل آن هرچه سریعتر اقدام شود.

 

اعضای شورای شهر یاسوج  همزمان با این بازدید از خیابانهای شرف آباد و سرویس بهداشتی های عمومی شهر یاسوج بازدید کردند.

منبع: ایل بانو

انتهای پیام/م.غ/200

صبح زاگرس

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی