نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1394 - 12:01
ش یک هزار و ۲۰۰ نفری «با روشنفکر تا بهارستان» با حضور متنفذین و افراد صاحب نفوذ شهرستان بویراحمد و دنا و برخی از گرمسیرهای مقیم یاسوج با هدف دعوت و اعلام حمایت از کاندیداتوری مهدی روشنفکر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، همایش یک هزار و ۲۰۰ نفری «با روشنفکر تا بهارستان» با حضور متنفذین و افراد صاحب نفوذ شهرستان بویراحمد و دنا و برخی از گرمسیرهای مقیم یاسوج با هدف دعوت و اعلام حمایت از کاندیداتوری مهدی روشنفکر برگزار شد.

 

گفتنی است در این همایش حجت‌الاسلام سجادی، داریوش جهانبخش، مرتضی فروغ‌فرد، ناصر انتظاری،عادل اردشیری‌مقدم طی سخنانی از مهدی روشنفکر خواستار حضور وی در انتخابات شدند.

 

برزو شجاعی بخشدار سابق مرکزی بویراحمد، علم بهادر رئیس منابع طبیعی سابق شهرستان دنا، عادل اردشیری مقدم، نائب رئیس کانون کارگری کشور، دامیار رئیس سابق حراست اداره پست، برزو بهاردان رئیس سابق دانشگاه پیام نور مارگون در این نشست حضور داشتند.

 

همچنین فرهاد اعزامی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش لوداب، محمدجهان رئیس سابق آموزش و پرورش عشایر استان، مرتضی‌فروغ فر عضو شورای شهر یاسوج، رحیمی و یزدانپناه عضو شورای شهر مادوان در همایش «با روشنفکر تا بهارستان» حضور داشتند.

 

ائتلاف فرا «مرز» در حال شکل‌گیری است

در این همایش مهدی روشنفکر با تسلیت ایام شهادت حضرت محمد(ص) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: به حول و قوه‌الهی و با همت مردم با بصیرت بویراحمد و دنا ائتلاف فرا مرز برای رسیدن به توسعه پایدار در حال شکل‌گیری است.

 

روشنفکر تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های دینی هدف وسیله را توجیح نمی‌کند و نباید برای رسیدن به کرسی مجلس شورای اسلامی از اهرم‌های غیراخلاقی شامل توزیع پول و دامن زدن به مسائل قومی و طایفه‌ای استفاده کرد.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ابراز کرد: همه ما بویژه متولیان امر انتخابات باید تلاش کنیم تا انتخابات پاک و سالم و به دور از هرگونه شائبه برگزار شود تا بلکه بتوانیم به خواسته مقام معظم رهبری در زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات باشیم.

 

روشنفکر بخشی‌نگری و دامن زدن به مسائل قومی، قبیله‌ای و  گرمسیری و سردسیری را آفت توسعه عنوان کرد و گفت: آمده‌ایم تا با ائتلاف فرا مرز دیگر این مرزهای ناصواب را درهم بشکنیم.

 

وی تاکید کرد: نباید از فقر و مشکلات اقتصادی مردم سوء استفاده انتخاباتی کرد هرچند به میمنت نظام جمهوری اسلامی مردم  خوب سره از ناسره را می‎‌شناسند.

 

 

ROSHANFKR (1) ROSHANFKR (2) ROSHANFKR (3) ROSHANFKR (4) ROSHANFKR (5) ROSHANFKR (6) ROSHANFKR (7) ROSHANFKR (8) ROSHANFKR (9) ROSHANFKR (10) ROSHANFKR (11) ROSHANFKR (12) ROSHANFKR (13) ROSHANFKR (14) ROSHANFKR (15) ROSHANFKR (16) ROSHANFKR (17) ROSHANFKR (18) ROSHANFKR (19) ROSHANFKR (20) ROSHANFKR (21) ROSHANFKR (22) ROSHANFKR (23) ROSHANFKR (24) ROSHANFKR (25) ROSHANFKR (26) ROSHANFKR (28) ROSHANFKR (29) ROSHANFKR (30) ROSHANFKR (31) ROSHANFKR (32) ROSHANFKR (33) ROSHANFKR (34)

 

—————————————————————————-

خبر ارسالی (این خبر را یکی از مخاطبان کبنانیوز ارسال کرده است)

—————————————————————————-

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی