نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. آذر 1394 - 23:31
رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش خیره‌کننده بانوان کهگیلویه و بویراحمدی عضو تیم ملی رول‌بال در مسابقات جهانی هندوستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، احسان بهرامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درخشش بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات جهانی رول‌بال هندوستان اظهار کرد: تیم‌های ملی بانوان و مردان جمهوری اسلامی هم اکنون در هندوستان در مسابقات جهانی حضور دارند.

 

وی گفت: مسابقات رول‌بال یکی از چند رشته ورزشی اسکیت به شمار می‌رود که تلفیقی از چند رشته ورزشی همچون اسکیت، هندبال و بسکتبال است.

 

رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد از رول‌بال به عنوان یکی از مهیج‌ترین و در عین حال سخت‌ترین رشته‌های اسکیت نام برد و گفت: هندوستان قطب اصلی این رشته ورزشی به شمار می‌رود که اکنون جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از بهترین تیم‌های جهان در رول‌بال در کنار تیم هندوستان است.

 

وی از برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی که یک ماه پیش در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد سخن به میان آورد و گفت: بازیکنان برتر رول‌بال در قسمت بانون و آقایان در این اردو شرکت داشتند و مربیان تیم‌های ملی بازیکنان برتر و بهترین‌ها را برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان برگزیدند.

بهرامی افزود: هم در قسمت آقایان و هم در قسمت بانوان بازیکنانی از استان ما برای حضور در این مسابقات برگزیده شدند که اکنون در مسابقات جهانی هند در حال درخشش هستند.

وی از رول‌بال بانوان به عنوان رشته‌ای نام برد که می‌توان در استان بر روی آن سرمایه‌گذاری کرد و در همین خصوص از درخشش بانوان هم استانی در مسابقات جهانی هند تا امروز خبر داد.

 

13940926000052_PhotoL

 

 

رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مسابقات هندوستان و در بازی نخست که تیم ملی ما توانست با نتیجه دو بر یک تیم لیتوانی را شکست دهد هر دو گل تیم ملی رول‌بال بانوان ایران را بازیکنان کهگیلویه و بویراحمدی تیم ملی به ثمر رساندند.

بهرامی افزود: گل‌های ما را در این دیدار عبدالله‌پور و آشتیانی به ثمر رساندند و در بازی دوم نیز توانستیم بر تیم نپال غلبه کنیم.

این مسئول گفت: در برابر تیم ملی رول‌بال نپال با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسیدیم که در این دیدار نیز مهناز آشتیانی دو گل و عبدالله‌پور یکی از گل‌های دیگر ما را به ثمر رساندند.

رئیس هیئت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین بازی تیم ملی در برابر تیم ملی کنیا برگزار می‌شود که امیدواریم باز هم بازیکنان هم استانی در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی در این دیدار درخشش دو دیدار قبلی را تکرار کنند.

بهرامی یکی از خواسته‌های خود را به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد فضای فیزیکی تخصصی برای این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: هر چند که بهترین همکاری‌ها را اداره‌کل ورزش و جوانان استان در حین برگزاری اردوی تیم ملی رول‌بال در شهر یاسوج داشتند اما باید یک فضای اختصاصی به این رشته ورزشی اختصاص داده شود تا بتوانیم در آینده بازیکنان بیشتری برای حضور در تیم‌های ملی تربیت کرده و پرورش دهیم.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی