نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1394 - 12:35
دانشجویان دانشگاه های یاسوج با اجتماع در دانشگاه یاسوج عمل وقیحانه ارتش نیجریه در هتک حرمت به شیعیان نیجریه و کشتار آنان را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، دانشجویان دانشگاه های یاسوج با اجتماع در دانشگاه یاسوج عمل وقیحانه ارتش نیجریه در هتک حرمت به شیعیان نیجریه و کشتار آنان را محکوم کردند

 

بنا بر این گزارش دانشجویان بعد از نماز ظهر و عصر در میدان استاد دانشگاه یاسوج تجمع کرده و با شعار های مرگ بر آمریکا،اسرائیل،آل سعود انزجار خود را علیه جنایات ارتش نیجریه علیه شیعیان این کشور و کشتار مظلومانه شیعیان اعلام کردند.

 

در ابتدای این تجمع حجت‌الاسلام مقدم مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی و جنایات ارتش نیجریه را محکوم کرد بعد از آن «امید جمالفرد» به مداحی و روضه خوانی پرداخت، بخش دیگر این برنامه قرائت بیانیه دانشگاهیان یاسوجی بود که کرمی از دانشجویان دانشگاه یاسوج آن را قرائت کرد.

 

بخش پایایانی این اجتماع سینه زنی دانشجویان از میدان استاد تا قبر شهید گمنام این دانشگاه بود که دانشجویان این مسیر را با سینه زنی و عزاداری در سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) طی کردند و با قرائت فاتحه به مقام آن شهید والامقام ادای احترام نمودند.

۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۱۲ ۰۶ ۰۷ ۰۳ ۰۲ ۰۱

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی