نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. دى 1394 - 21:50
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سخت گذر ، کوهستانی بودن راه های ارتباطی و وجود گردنه های برف گیر نیز گفت: انجام عملیات راهداری و بهسازی هر کیلومتر راه در این استان بیش از 2.5 تا سه برابر سایر استان ها و مناطق کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در این آیین هدف از برگزاری این مانور را آمادگی بیشتر راهداران و ایجاد انگیزه در آنان برای انجام عملیات زمستانی و راهداری در راه های ارتباطی، گردنه های برف گیر و کوهستانی در سطح استان اعلام کرد.

 

حسن فدایی افزود: بیش از 280 راهدار در 23 راهدارخانه ثابت و سیار در زمستان امسال مشغول انجام عملیات راهداری ،برف روبی و امدادی در حدود 1500کیلومتر جاده و 45 نقطه برف گیر این استان هستند.

 

وی تعداد ماشین آلات سبک و سنگین راهداری مستقر در جاده های ارتباطی و مناطق برف گیر استان را نیز افزون بر 190 مورد اعلام کرد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سخت گذر ، کوهستانی بودن راه های ارتباطی و وجود گردنه های برف گیر نیز گفت: انجام عملیات راهداری و بهسازی هر کیلومتر راه در این استان بیش از 2.5 تا سه برابر سایر استان ها و مناطق کشور است.

 

فدایی ابراز داشت: راهداران کهگیلویه وبویراحمد با کمک سایر دستگاه های خدمات رسان و امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس 115 جاده ای بیش از 150 خودروی گرفتار در برف و کولاک و سرمای شدید در نقاط برف گیر استان نجات دادند.

 

وی افزود: حدود 100 مورد از این تعداد در منطقه سخت گذر و برفگیر جوی خانه در مسیر جاده سرفاریاب - چرام بوده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد طول راه های استان را نیز شش هزار و 548 کیلومتر اعلام کرد و افزود: 90 کیلومتر از این میزان بزرگراه، یک هزارو 238 کیلومتر راه فرعی، 505 کیلومتر راه اصلی و حدود چهارهزار و 715کیلومتر نیز راه روستایی است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:بویرخبر
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی