نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1394 - 20:50
برای زنانی که فرزند زیر ۷ سال دارند/
پنج‌شنبه‌ها را تعطیل کنید
رحیمی به مدیران اداراتی که از اجرای دستورالعمل تعطیلی ۵ شنبه برای زنانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، خودداری می کنند تذکر جدی داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فرماندار گچساران در جلسه کارگروه امور بانوان که درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: توانمندیهای بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی بسیار چشمگیر است.

 

عبدالرحیم رحیمی افزود: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده اند و علاوه بر مدیریتی که خانواده در پرورش نیروی انسانی و آینده سازان جامعه بر عهده دارند حضور آنها در عرصه های مختلف مدیریتی و اجتماعی نشان از توانمندی این قشر زحمتکش می باشد.

 

وی با اشاره به نزدیک بودن دهه پرفروغ فجر و از آنجایی که یک روز از ایام مبارک فجر متعلق به زنان است بیان کرد: با همفکری و همکاری یکدیگر حضور چشمگیر و برنامه های متنوعی در این روز داشته باشید.

 

رحیمی ضمن تاکید بر لزوم تعامل مشاوران و کارشناسان امور بانوان ادارات عنوان کرد: ضروری است جلسه ای تخصصی با روسای ادارات و با حضور رابطین امور بانوان به منظور شناسایی مشکلات بانوان شاغل و لزوم همکاری مسئولین با آنها در دستور کار امور بانوان فرمانداری قرار بگیرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران به  برخی از مدیران ادارات که از اجرای دستور العمل تعطیلی ۵ شنبه برای زنان شاغل که دارای فرزند زیر ۷ سال می باشند خودداری می کنند تذکر جدی داد.

 

وی افزود: بانوان شاغل در ادارات در صورت عدم اجرای دستور العمل توسط مدیراداره موضوع را به فرمانداری گزارش داده تا برخورد قانونی و جدی با  مدیر مربوطه انجام شود.

قابل ذکر است در پایان از پگاه شاکرمی که در مسابقات کارگران کشور در رشته آمادگی جسمانی مقام دوم انفرادی را کسب کرده بود با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

IMG_9363 IMG_9348 IMG_9335 IMG_9331 IMG_9324 IMG_9369 IMG_9320 IMG_9323

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی