نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1394 - 12:25
کارگردان برجسته کشور و بنیانگذار فیلم های انسان دوستانه در ایران، مجری برنامه خانواده شبکه یک شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ علی لایق زاده مستندساز مطرح کهگیلویه و بویراحمدی روزهای فرد هر هفته با آیتمی ۱۵ دقیقه ای مهمان خانواده های ایرانی است.

14

 لایق زاده در این آیتم با سفر به روستاهای مختلف ایران زمین، زیبایی های طبیعت و مردمان روستایی این سرزمین را به تصویر می کشد و با لحن صمیمی خود از آداب و سنت روستائیان می گوید.

علاوه بر اجرای صمیمی و دوست داشتنی لایق زاده و سبک متفاوت و خاص این برنامه، تصویربرداری هوایی و با چند دوربین به علاوه انتخاب جالب سوژه باعث شده تا این بخش به یکی از برنامه های پرطرفدار تبدیل شود.

این برنامه که روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته پخش می شود از ساعت ۱۳ بعدظهر روی آنتن می رود، هر روز از یک روستای ایران سخن می گوید.

نکته قابل تامل اینکه لایق زاده با تدبیر خود توانسته است تاکنون چندین روستای زیبای استان کهگیلویه و بویراحمد را در شبکه یک جمهوری اسلامی ایران به تصویر بکشد و علاوه بر معرفی استان تبلیغ بی نظیری برای گردشگری استان داشته باشد و فرهنگ مردم استان را به هموطنان بشناساند که باید این مهم را به فال نیک گرفت.

گفتنی است؛ علی لایق زاده؛ کارگردان و نویسنده شناخته شده کشور که اهل کهگیلویه و بویراحمد است، سال جاری فیلم مستندی از زیبایی های سرزمین ایران برای رئس جمهور دکتر حسن روحانی ساخت و همچنین سال ۹۱ تندیس کارگردانی بهترین مستند سینمای ایران را به خود اختصاص داد.

وی تاکنون آثاری از جمله “دست بافته های مادری ام”، “بچه های کَمَک”، “گاودانه”، ” سکوت”،”سرزمین خورشید” ، ” رویای سرزمین چهارفصل” و” من هنوز زنده ام ” را تهیه و تولید کرده است و بواسطه آثار انسان دوستانه اش از سوی دانشگاه تهران و مجامع خیریه لقب “بنیانگذار فیلم های انسان دوستانه در سینمای ایران” را به خود اختصاص داد.

به گزارش «بویر نیوز»، در تصاویر زیر صحنه هایی از برنامه مربوط به روستای تاریخی و دیدنی “زی زی” در استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است که “هاشم قاسمی موردراز” دیگر مجری توانمند و خوشنام استان وی را در این قسمت همراهی می کند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی