نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1394 - 12:44
با حضور معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران کشور
همایش طلیعه حضور طلاب خواهر در شهر دهدشت برگزار شد+ تصویر
با حضور معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران کشور همایش دو روزه استانی طلیعه حضور طلاب خواهر در شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، از دهدشت، همایش طلیعه حضور طلاب خواهر سراسر استان با حضور حجت الاسلام رضا اسکندری معاون فرهنگی- تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور به مدت دو روز در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری در حاشیه این برنامه، اظهار داشت: همایش طلیعه حضور طلاب خواهر سراسر استان به مدت دو روز در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت برگزار می‌شود.

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نزدیک به ۲۰۰ طلبه خواهر از سراسر استان در این همایش حضور دارند، عنوان کرد: در این دو روز کلاس‌های مختلفی برای طلاب خواهر برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه امیدواریم که این خواهران طلبه با تلاش و آموزش‌هایی که می‌بینند بتوانند در جامعه مثمرثمر باشند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی طلاب خواهر با اهداف طلبگی و وظایفی که در جامعه به عهده آنهاست.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران می‌تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی داشته باشد، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان فرهنگی خواهران طلبه را به عنوان نیروهای فکری و فرهنگی توانمند بپذیرند و از وجود آنها در مناسبت‌های مختلفی که وجود دارد در حوزه بانوان استفاده شود.

گزارش و عکس از آیت برنگ پور

 

IMG_3470 IMG_3477 IMG_3476 IMG_3475 IMG_3474 IMG_3473 IMG_3472

IMG_3469

منبع:دنانیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی