نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1394 - 22:59
حضور اولین نامزد انتخاباتی در پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی استان:
سعی میکنم انحصار شکن باشم و قومیت گرایی را تعطیل کنم/برخی اصلاح طلبان از من حمایت کردند
نامزد انتخابات گچساران و باشت در دومین پاتوق مطالبه‌گری دانشجویان استان، ضمن بیان دلایل حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی به تبیین برنامه ها و فعالیت های خود برای آینده شهرستان های باشت وگچساران و همچنین استان با هماهنگی با دیگر نمانیدگان استان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، دومین پاتوق مطالبه‌گری بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، عصر دیروز با حضور علی فولادی وندا، نامزد انتخابات دو شهرستان گچساران و باشت، در کافه کتاب دانشجویی بسیج در یاسوج برگزار شد.

 

نامزد های انتخاباتی نباید از جمع های دانشجویی بگریزند

قبل از آغاز برنامه دکتر شهرام مهدوی مطلق مسئول سازمان بسیج دانشجویی از این نشست های سیاسی به عنوان یک فرصت نام برد و گفت: نامزد های انتخاباتی با حضور در بین قشر فرهیخته، آگاه دانشجویان می توانند به مطالبات واقعی پاسخ دهند و نظرات خود را درباره وظایف نمانیدگی و مسائلی که امروزه با آن روبرو هستیم پاسخ دهند.

 

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی نباید از جمع های دانشجویی بگریزند و بنای ما در این سلسله جلسات این است که همه کاندیدا ها از همه سلایق و جریانات سیاسی به جای هزینه های گزاف و راه اندازی کاروان های بزرگ در میان فرزندان دانشگاهی  خود که دانشجویان شاخص و فعال استان هستند،  حضور پیدا کنند .

علی فولادی وندا نامزد دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت در این نشست که با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان و برخی از خبرنگاران برگزار شد، ضمن تشریح علل ورود خود به انتخابات، به پرسش‌ها و دغدغه‌های دانشجویان پاسخ داد.

 

این نامزد انتخاباتی با اشاره به علل حضور خود در این دوره از رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گفت: آمدیم که آینده کشور به دست نااهلان نیفتد.

 

گذشته را نفی نمیکنم و منکر فعالیت های دیگران نمی شوم

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با احساس کمبود ها و نواقصات از دوره های قبل برای حضور خود ابراز کرد: هیچ وقت گذشته را نفی نمی‌کنم و منکر فعالیت دیگران نمی‌شوم و بر این باورم که هر کسی نقش خودش را بازی کرد؛ اما برای خودم نقش و نیتی قایل هستم و به این دلیل به صحنه انتخابات وارد شدم.

 

فولادی وندا ادامه داد: بنده از آنجایی که بیشتر انسانی اجرایی بوده و هستم و سیاسی کاری نمیکنم، احساس می کنم با توجه به تجربه‌ی مدیریت پروژه‌های کلان ملی که طی سه دهه بر عهده داشتم، می‌توانم در قانون گذاری فرد مؤثری باشم .

 

این نامزد انتخاباتی به بیان وظایف نماینده مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: وظایف نماینده مجلس کاملاً شفاف و روشن است؛ اما متأسفانه بعضی در استان وظایف نماینده را به غلط تبیین می‌کنند.

 

وی قانون گذاری بر مبنای قانون و شرع و نظارت بر اجرای قانون را مهم‌ترین وظایف نماینده دانست و گفت: ما باید در انتخابات و پس از آن شایسته سالاری و عدالت محوری را دنبال کرده و سر لوحه کار خود قرار دهیم.

 

اصل بر شایسته سالاری است و سعی می‌کنم که انحصار را بشکنم و قوم گرایی را تعطیل کنم

فولادی وندا در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان در خصوص امتیاز خواهی برخی اطرافیان از نماینده‌های مجلس گفت: در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی، اجازه نمی‌دهم کسی از من درخواست پست و امتیاز ویژه داشته باشد و سعی می‌کنم که انحصار را بشکنم و قوم گرایی را تعطیل کنم.

 

فولادی وندا به کمیسیون مورد نظر خود پس از ورود به مجلس اشاره کرد و گفت: با توجه به تجربیات سه دهه فعالیتم در بخش نفت، در کمیسیون انرژی حضور پیدا می‌کنم و با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن این همه منابع انرژی به وضعیت اقتصادی خوبی مبتلا نیست می توان این ظرفیت ها را برای رونق استان فعال کرد.

 

نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابی گچساران و باشت به لزوم تقویت اراده جمعی مردم و مسئولان استان برای حل مشکلات اشاره کرد و گفت: اگر اراده هشت سال دفاع مقدس و فعالیت جانانه همه اقشار را به استان برگردانیم، تا اندازه زیادی می‌توانیم در حل مشکلات مختلف استان موفق باشیم.

 

وی یکی از مشکلات کشور و استان را نبود سرمایه گذار خوب در بخش‌های اقتصادی دانست و گفت: در سه سال گذشته وضعیت خوبی در کشور حاکم نبود و با توجه به تحریم‌ها، با مشکل سرمایه گذاری مواجه بودیم که امیدواریم با اتفاقات اخیر، این مشکلات رفع شود.

 

فولادی وندا مشکل بیکاری را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان دانست و گفت: من معتقدم همین مجلس و همین دولت می‌توانند ظرف یک هفته با بسیج همه ظرفیت‌های کار آفرینی بیکاری را به چالش بکشانند و در هر سال ۱۰ تا ۲۰ درصد از این مشکل را رفع کنند ولی  این اراده را در دولت و مجلس این دوره مشاهده نکردیم و کاری در این خصوص انجام نداده‌اند.

 

نامزد اصولگرای گچساران و باشت در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان که از علل همراه نبودن برخی از چهره‌های شاخص( همانند سید قدرت حسینی) اصولگرایی با وی سئوال کرده بود، گفت: مجموعه اصولگرایی گچساران و باشت با من همراه است و از این بابت هیچ نگرانی ندارم.

 

وی در پایان، نماینده مجلس شورای اسلامی را نماینده ملت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نباید وظایف نماینده را به اندازه یک کاریاب فردی و محل رفع مشکلات کوچک شخصی تقلیل بدهیم، وظایف نماینده وظایف کلان تری است که باید برای همه مردم کار کند.

 

فولادی وندا با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از من حمایت کرده‌اند، افزود: برخی با دوختن کت و شلوارها، فقط به دنبال جناح، گروه و اطرافیان خود هستند و من معتقد به شایسته‌سالاری و تخصص گرایی هستم و برخی از اصلاح‌طلبان که از رقیب بریده‌اند با من همراه هستند و من معتقد به شایسته سالاری هستم.

 

DSC_0025DSC_0049DSC_0055DSC_0068DSC_0070DSC_0076DSC_0098

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی