نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1394 - 7:51
حجت الاسلام صدرالله رجایی نسب کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا دعوت پاتوق مطالبه گری انتخاباتی بسیج دانشجویی استان را پذیرفت و با حضور در این پاتوق به سوالات دانشجویان در حوزه های مختلف پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام صدرالله رجایی نسب کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا با حضور در  پاتوق مطالبه گری انتخاباتی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از مسئولان بسیج دانشجویی استان برای برگزاری چنین برنامه هایی، دانشگاه و دانشجو را قشر همیشه بیدار و آگاه جامعه خواند و به سوالات آنان پاسخ داد.

 

انگیزهای من رفع محرومیت ها بوده  و مشکلات مردم بوده است

وی در آغاز انگیزه های ورود به عرصه انتخابات را رفع محرومیت و  برگرداندن حقوق مردم  عنوان کرد وگفت: من از نظر شغل و در آمد هیچ کمبود نداشته ام اما برای ایجاد تغییر در سطح اقتصاد، توسعه استان و زندگی مردم به صحنه آمده ام زیرا در این چند دهه از عمر انقلاب که می گذرد و با تغییر بسیاری از مسئولان و مدیران هنوز تغییری درخور شأن مردم صورت نگرفته است.

 

رجایی نسب افزود: دغدغه های همچون رفع نابسامانی ها، رفع نیازهای بدوی مردم که بعد از گذشت تقریبا 4 دهه از انقلاب هنوز چنین نیازهایی دارند از انگیزه های حضور من در این عرصه بوده است.

 

وی در رابطه با فرهنگ و رفتار اشتباه و نباید های انتخاباتی در حوزه انتخابیه خود ابراز کرد: با وجود فراهم بودن فضای دانشگاهی ، تریبون های مختلف و حضور بین دانشجویان برای اعلام برنامه های خود، کاندیداها باید تن به تبلیغات هزینه بر و رفتاری همچون  فاتحه خوانی رفتن و به راه انداختن کارناوالهای تبلیغی و انتخباتی ندهند.

 

رجایی نسب دیدار های مردمی را مفید دانست اما به راه های بهتر و صحیح تر  برای تبلیغات اشاره کرد و افزود: حضور در بین آگاه ترین قشر جامعه ارائه برنامه های کاندیدا بسیار روش خوب و مناسبی است و این قشرمی توانند بهترین مبلغ برای ما باشند البته اگر امروز رفتار غیر از اینوجود دارد در این امر نمایندگان ومردم مقصرند .

 

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا گفت: از قشر دانشگاهی و موثر در فرهنگ سازی  و تغییر رفتار های نادرست کف جامعه خواهش می کنم در راستای ایجاد رفتار صحیح قدم بردارند.

 

وظیفه نماینده فاتحه خوانی رفتن، پل سازی و جاده سازی نیست

وی تصریح کرد: وظیفه نماینده فاتحه خوانی رفتن نیست، باید فکر اساسی برای رفع مشکلات مردم کرد در این فضا با وجود اینکه من قاضی هستم پشت میز محاکمه نشسته ام زیرا باید به شما دانشگاهیان پاسخگو باشم  تا از طرفی بتوانیم با کمک شما دانشجویان و دانشگاهیان وظیفه اصلی  نماینده را فرهنگ سازی کنیم.

 

وی در رابطه با وظایف نماینده اظهار کرد: جاده سازی، پل سازی، مسجد ساختن و ایجاد اشتغال مستقیم که وظیفه نماینده نیست، نماینده اگر دو وظیفه قانونگذاری و نظارت خود را انجام دهد می تواند براحتی در برخی جاها فضا را برای کارهای اجرایی آماده کند و به مردم خدمت رسانی کند.

 

رجایی نسب خاطر نشان کرد: نمانده مجلس شورای اسلامی با وظیفه نظارتی خود می تواند از تخلفات مدیران جلوگیری کرده، در بحث تخصیصات بودجه ای ،عدالت در توزیع بودجه ، در هر حوزه از متخصصین آن عرصه کمک گرفتن و بها دادن به طرح های مفید متخصصین برای رفع مشکلات مردم، عملکرد اجرایی خوبی داشته باشد.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به کسی وعده نداده و نمی دهم فقط قول می دهم در کارم صادق باشم بریا رفع مشکلات مردم هر کاری از دستم بربیاید انجام دهم.

 

رجایی نسب به تایید شدن صلاحیت خود برای حضور به عنوان نامزد انتخاباتی گفت: من در دقیقه 90 و شاید هم وقت اضافه تایید شدم و این کمی کار را برای ما در زمان کم تبلیغات سخت کرد.

 

وی گفت: رد صلاحیت من در استان های فارس، کهگیلویه وبویراحمد و قوه قضاییه مثل یک انقلاب صدا کرد زیرا بنده طلبه و جانباز هستم  اصول انقلاب را قبول دارم و در شغل قضاوت باید امین ترین شخص برای انجام امور قضایی و حفظ آبرو، جان و مال ناموس مردم باشم و با اعتراض به رأی شورای نگهبان و بررسی مجدد صلاحیتم در دقیقه نود تایید شد اما کمی دیر وارد عرصه تبلیغاتی شدم.

 

اصلاح طلبان من را قبول نداشتند و می گفتن اصلاح طلب جنس چینی است نه ژاپنی اصل

وی در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی برجناح سیاسی خود ابراز کرد:بر اساس شخصیت ذاتی و قاضی بودن خود همیشه فراجناحی عمل کرده ام و نه اصلاح طلبان مرا نمی پذیرفتند زیرا می گفتند اصلاح طلب جنس چینی هستم نه جنس ژاپنی اصل و از طرف دیگر و اصول گرا ها هم می گفتند شفاف نیستم و مرا قبول نداشتند.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با قضایای پیش آمده تبدیل به  یک اصلاح طلب جنس ژاپنی اصل شدم و این بسیار جای تاسف دارد که در ایران هر کسی رد صلاحیت شود مردم بیشتر او را قبول می کنند و سربلند تر می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با اعتقادات راسخ به اصول انقلاب، قانون اساسی، ولایت فقیه و شخص ولی فقیه ،بیشتر اصلاح طلب هستم و حتی بیشتر مرا به جای آقای موسوی می دانند واز همه طیف ها حامیانی دارم.

 

سید باقر موسوی حمایتش را تلفنی از من اعلام کردند

وی در رابطه با حمایت سید باقر موسوی از خود گفت: آقای موسوی تصمیم شورای اصلاح طلبان را قبول ندارند و محافل و مجالس هر کس با ایشان تماس گرفته است نظرشان با من رجائی نسب بوده است و ایشان در تماس تلفنی با خود من، حمایتشان را از من اعلام کردند وبسیاری از نزدیکانشان هم به طرفدارانمن پیوسته اند و در عمل این حرف اثبات شده است.

 

رجایی نسب خاطر نشان کرد: شاید سید باقر به دلایلی حضور فیزیکی نداشته و نتوانند اینگونه اعلام کنند اما اطلاع رسانی اعلام حمایت سید باقر موسوی از من توسط ستاد تبلیغاتی من کاملاٌ صحیح، در کمال صداقت و به جا بوده است.

 

وی با توجه به اینکه برخی دیگر کاندیداهای اصلاح طلب اعلام حمایت موسوی را منتصب به خودشان می دانند تصریح کرد: مجموعه ای که خودشان را گزینه نهایی مورد نظر سید باقر موسوی اعلام می کنند تعداد زیادی از آنها میثاق نامه را با آقای موسوی امضا نکردند و حدس می زنم  آقای موسوی تکذیبیه ای برای دروغ بودن ادعای دیگر کاندیدا ها صادر کرده باشند.

 

رجایی نسب در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا کاندیداها اصراردارند که اقای موسوی از آنان حمایت کند مگر خودشان وزن سیاسی خاصی ندارند، گفت:  من اصرار ندارم موسوی از من حمایت کند ولی با صندوق های رأی قهر نیستیم و دنبال رأی آوری هستیم.

 

وی در رابطه لغو مناظره انتخاباتی با حضور  تن از دیگر کاندیداهای بویرزاحمد و دنا گفت: رقبای ما باید خودشان پاسخگوی عدم پذیرفتن حضور در بین دانشجویان باشند. به اعتقاد من که دانشجو باید حرف هایش را بزند و ما نامزد های انتخاباتی باید پاسخگوی این قشر باشیم و من هیچ گاه از این محیط ها فراری نخواهم بود.

 

وی در پاسخ به وجود برخی شایعات برای خریدن رأی مردم بوسیله پول و مواد غذایی و... گفت: شنیده ام که چنین اتفاقی افتاده است اما همه بدانید که خریداری رأی کاربسیار غلط و اشتباهی است و بنده از این کار متنفرم، سرمایه خاصی برای انجام الین عمل هم ندارم، اما این کاراهانت صریح و اوج جسارت به مردم ماست.

 

سخنرانی کاندیداهای انتخابی این حوزه از بی تدبیری مسئولان اجرایی است

رجایی نسب نسبت به بودن سخنرانی های نامزد های انتخاباتی به صورت همزمان واکنش نشاند و تصریح کرد:  فردا در سخنرانی خود می گویم این تدبیر نیست و عین بی تدبیری است که مسئولان اجرایی تدوین کننده این برنامه ها جنین اشتباه  محرضی را انجام داده اند.

 

 

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا  افزود: مردم بایدد اندیشه، برنامه و طرز تفکر کاندیدا ها را بشنوند وانتخاب کنند ولی دست اندرکاران و برنامه ریزا این عمل غیر قانونی را که هم بر خلاف برخلاف قانون است وهم بر خلاف حق انتخاب رأی مردم مرتکب شده اند.

 

مسئولان اجرایی مرز بندی ایجاد می کنند و به طایفه گری دامن می زنند

وی این عمل مسئولان اجرایی را ایجاد مرز بندی و طایفه گرایی اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: مسئولان اجرایی ما با این عملشان به مرزبندی ایجاد کردن، برابرنبودن افراد و اینگونه مسائل انحرافی دامن می زنند که در نطق انتخاباتی خود در روز چهارشنبه حتما اعتراض خود را اعلام می کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی