نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1394 - 12:53
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی نسبت به اظهارات اخیر یک نماینده جدید مجلس شورای اسلامی در مورد حجاب واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در جلسه قرارگاه منتخبین هیئت‌های مرکزی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دختر استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: سال 95 از این جهت سال پرباری است که با نام حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز و با همین نام مبارک خاتمه می‌یابد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی گفت: کار انجمن اسلامی دانش‌آموزی کاری جمعی برای فاطمی شدن نسل نوجوان امروزی است.

 

وی با بیان عباراتی از مقام معظم رهبری در خصوص انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از جمله نجات غریق بودن انجمن و همچنین تعبیر سنگر فرهنگی از سوی معظم‌له تصریح کرد: بچه‌های امروزی با هوش فاطمی که دارند جریان‌های شیطانی را به خوبی می‌فهمند.

 

حاج علی‌اکبری با بیان این که بچه‌های امروزی به خوبی معنای ولایت را می‌فهمند خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان کنونی به مسائل مختلف آگاه است و همه موضوعات جامعه را رصد می‌کنند.

 

وی در ادامه با انتقاد از بحث‌هایی که توسط یکی از نمایندگان جدید مجلس در خصوص حجاب بیان شده بود، تصریح کرد: خلاصه مطالب مطرح شده منطبق بر جریان فمینیسم بود که در یک سری از کلمات و واژه‌ها ریخته شده بود.

 

این مسئول گفت: ته این سخنان آرزویی بود که روزی حجاب کنار گذاشته شود که وقتی خبرنگاری می‌پرسد مگر می‌شود یک روز حجاب کنار گذاشته شود خانم نماینده جدید که می‌خواهد به مرکز قانون گذاری جمهوری اسلامی برود نسبت به این موضع ابراز امیدواری می‌کند.

 

حاج علی‌اکبری افزود: بچه‌ها نیز باید هوشیار باشند و از کنار این حرف‌ها آسان نگذرند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی گفت: شیطان ممکن است یک روز از زبان کسی حرف بزند که آن فرد یا فرماندار و یا نماینده مجلس و یا یک مدیر مدرسه و یا هر مسئول دیگری باشد.

 

حاج علی‌اکبری با بیان این که چنین موضوعاتی از جنس نفوذ مدرن است، خاطرنشان کرد: دشمن در نفوذ فوق مدرن کاری می‌کند که حرف او از زبان شما زده شود و خواسته دشمن را عملیاتی کنیم.

 

منبع:ایل بانو

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی