نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. اسفند 1394 - 12:10
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در جمع کهگیلویه ای های مقیم تهران توصیه ها و حرف های جالبی را درجمع نمایندگان منتخب استان بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام سید ” علی محمد بزرگواری ” که در جمع کهگیلویه ای های بزرگ مقیم تهران سخن می گفت با بیان اینکه همواره این آرزو را از خداوند متعال داشتم و دارم که ” خدایا ما را شرمنده مردم نکن ” گفت :امیدوارم سردار هاشمی منتخب مردم کهگیلویه بزرگ هم با اقداماتش شرمنده مردم حوزه انتخابیه نشود.

 

وی با تشریح علل ثبت نام نکردن در این دوره از رقابت های مجلس شورای اسلامی افزود: در برابر فشار همه عزیزان و دوستان و مردم کهگیلویه بزرگ مقاومت کردم چرا که معتقد بودم و هستم پس از دو دوره نمایندگی باید فرصت را به دیگران داد تا ذائقه مردم عوض شود و چرخش نخبگان شکل گیرد.

 

نماینده “کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ” در مجالس هشتم و نهم با تاکید بر اتمام برنامه ها و طرح های نیمه تمام در این حوزه انتخابیه ادامه داد : امیدواریم سردار هاشمی منتخب کهگیلویه بزرگ با آن سابقه درخشان در حوزه های عمرانی و سازندگی بتوانند در مجلس بدرخشند و مشکلات را حل نمایند.

 

بزرگواری با تاکید بر اینکه از خوشحالی مردم کهگیلویه که پس از پیروزی سردار هاشمی ابراز شد خوشحال هستم گفت: خود را در این خوشحالی و امید ایجاد شده در میان مردم برای رفع مشکلات شان شریک می دانم.

 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تبریک پیروزی قاطع به ” تاج گردون ” منتخب مردم ” گچساران و باشت ” افزود : اگر آقای ” تاج گردون ” در تهران ثبت نام می کرد قطعا در لیست اصلاح طلبان بود و چون نیروی شناخته شده ای هم است براحتی نفر دوم یا سوم منتخبین تهران با آراء میلیونی می شد اما وی در ” گچساران و باشت ” بدترین تهمت و توهین ها و فحش ها را به جان خرید و خورد تا به منطقه و استان خدمت کند که جا دارد صمیمانه از ایشان تشکر کنم.

 

وی همچنین با تبریک به آقای ” زارعی ” منتخب بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از خدمات و تلاش های وی برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه اش تشکر کرد و گفت : دوران انتخابات و شعارها تمام شده و امیدوارم نمایندگان استان در مجلس دهم با همدلی و رفاقت در راستای توسعه استان  تلاش نمایند.

منبع:به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی