نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. ارديبهشت 1395 - 14:12
دربازدید سرزده مسئولان از اردوگاهای تفریحی مطرح شد
بازدید ۳۵۰۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری سی‌سخت
قبادی تصریح کرد:در این بازدید بر نحوه خدمات دهی ومیزان دریافتی عوارض از مسافرین در مناطق گردشگری نظارت شد و تذکرات لازم را دادیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد به همراه مدیر حراست این اداره کل  به صورت سرزده در تعطیلات عید مبعث از اردوگاهای تفریحی و مناطق گردشگری در شهرستانهای بویراحمد ودنا بازدید کردند.
در این بازدید الماس قبادی معاون گردشگری استان با بیان اینکه شهر یاسوج و سی سخت با طبیعت چشم نوازشان همچون نگینی سبز در دامن کوه دنا قرار گرفته اند گفت: به واسطه همین  طبیعت زیبا و وجود آبشارها، چشمه ساران، رودخانه ها و جنگلهای انبوه بلوط هر ساله در فصل بهار و تابستان، این مناطق  پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت هستند.

عضوکار گروه گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد در خصوص گردشگری پذیر ترین مناطق تفریحی این دوشهر در تعطیلات عید مبعث گفت: آبشار یاسوج، پارکهای ساحلی شهر یاسوج و کوه گل سی سخت بیشترین میزان حضور گردشگران را در روز های اخیر داشتند.

قبادی عنوان کرد: تفرجگاه تنگ مهریان و تنگ گنجه ای نیز از مکانهایی بودند که بیشترین حضور گردشگر را داشتند.

وی اظهار داشت:با نظارت دقیق و به موقع و تذکر به مسئولین اردوگاه ها سعی داریم بهترین خدمات را به مسافران عزیزی که استان ما را مقصد گردشگری خود انتخاب کردند ارایه دهیم.

قبادی تصریح کرد:در این بازدید بر نحوه خدمات دهی ومیزان دریافتی عوارض از مسافرین در مناطق گردشگری نظارت شد و تذکرات لازم را دادیم .
معاون گردشگری ،اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان از مسافرین خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف بازرسان این اداره کل در جریان قرار دهند .

درحاشیه بازدید از مناطق گردشگری شهرستان دنا ،ریس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان دنا نیز گفت: شهر سی سخت مرکز این شهرستان را یکی از شهرهای توریستی کشوراست که امروزه مقصد ای برای ورود گردشگران داخلی و خارجی شده است.
سید فرهاد مهدوی راد، «کوه‌گل»، «چشمه میشی»، «پارک اندرسا»، «ارتفاعات دنا»، «کمپ‌های گردشگری»، «دشتک»، «روستای کریک» و آثار باستانی «پل پاتاوه» را از جمله اماکن گردشگری مهم این شهرستان عنوان کرد.

وی بیان کرد: در تعیلات عید مبعث ۳۵۰۰نفر از جاذبه های گردشگری دریاچه و سایت گردشگری کوه گل ،چشمه میشی و چشمه اب سرد بازدید کردند.
وی گفت: تعریض ورودی بندان دنا با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان یکی از اقدامات این اداره است که این کار بار ترافیکی را در مسیر چشمه‌مشی و کوه‌گل کاهش می‌دهد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا افزود: هم اکنون پروژه تعریض و خاکبرداری مسیر چشمه میشی سی سخت در حال انجام است.

مهدوی با تقدیراز توجه ویژه مسئولان استان به خصوص مدیر کل میراث فرهنگی استان به توسعه گردشگری در شهرستان دنا گفت: نظارت مستمر برمکان‌های تفریحی و اقامتی و همچنین تجهیز سوئیت‌های اقامتی بندان را از دیگر اقدامات در راستای خدمات رسانی بیشتر به مسافران تابستانی است .

IMG_2916IMG_2904IMG_2924IMG_2917IMG_2940IMG_2939IMG_2943IMG_2905IMG_2956IMG_2953IMG_2971IMG_2963IMG_2939IMG_2935

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی