نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. خرداد 1395 - 13:16
به همت ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه صورت گرفت:
برگزاری یادواره ۴۹ شهید حومه غربی دهدشت+ تصاویر
یادواره ۴۹ شهید حومه غربی شهر دهدشت در مسجد امام رضا(ع) روستای چهارمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، دومین یادواره ۴۹ شهید حومه غربی شهر دهدشت با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در مسجد امام رضا(ع) روستای چهارمه برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال پرشور مردم روستاهای حومه غربی دهدشت همراه بود، سرهنگ سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه درباره اهمیت برگزاری یادواره های شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا سخنرانی کرد.

همچنین از دیگر برنامه های این یادواره سخنرانی حجت الاسلام عمرانی نژاد امام جمعه سوق، مداحی، پخش کلیپی از پدر یکی از شهدا که درباره فرزند شهید خود حرف می زد و … بود که فضای معنوی را در مسجد امام رضا(ع) روستای چهار مه ایجاد کرده بود.

مقابله با جنگ اقتصادی دشمن با سلاح ایمان و اعتقادات

امام جمعه سوق هدف از جنگ اقتصادی دشمن را از بین بردن ایمان و کم رنگ شدن اعتقادات دانست و گفت: با اعتقاد برگرفته از قرآن به مسیر شهدا ادامه می‌دهیم.

حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد در دومین یادواره ۴۹ شهید حومه غربی دهدشت با بیان این‌که برگزاری یادواره عطر و بوی شهیدان را در منطقه فراگیر می‌کند اظهار داشت: دنیا محل تجارت اولیای الهی است که در این تجارت فروشنده انسان مؤمن،خریدار خداوند متعال و کالای مورد معامله جان و مال است.

امام جمعه سوق تصریح کرد: هر معامله‌ای سند دارد و سند این معامله تورات،قرآن، انجیل و کتب آسمانی ادیان الهی است.

وی با اشاره به خطبه‌ای از حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه بیان کرد: جهاد دری از درهای بهشت است که خدا آن را به روی خواص امت باز کرده است.

عمرانی‌نژاد مقام والای شهیدان را مورد تبیین قرار داد و گفت: شهدا در قرآن در کنار پیامبران مطرح و یکی از چهار گروهی هستند که بهشت حقیقی شامل حالشان می‌شود.

وی با بیان این‌که شهدا از فرزند خود می‌گذرند تا خود را فدای نسل‌های آینده کنند گفت: اگر امروز در فضای امنی که تنفس می‌کنیم و دشمن را در صدها کیلومتر از مرز جغرافیایی دور نگه داشته‌ایم به برکت خون شهدا است.

امام جمعه سوق تأکید کرد: شهدا به حیات حقیقی خود رسیدند و در دانشگاه دفاع مقدس به نورانیت نایل آمدند،قدسی و ملکوتی شده و در جهاد اصغر پیروز شدند.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس تمام نشده است،جنگ اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمن می‌خواهد ما را از نظر اعتقادی و ایمان خلع سلاح کند غافل از این‌که اعتقاد ما برگرفته از قرآن است.

عمرانی‌نژاد با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید دولتمردان کاری کنند و اهمیت آن از انقلاب کمتر نیست.

وی تصریح کرد: در شرایط امروز که در جنگ تمام عیار خانگی گرفتار شدیم باید موقعیت خود را نسبت به مسیر شهدا بسنجیم و با مراجعه به وصیت‌نامه این عزیزان در مسیر اهداف متعالی حرکت کنیم.

عمرانی‌نژاد تصریح کرد: تنها راه ایستادگی و درس گرفتن از شهدا بازگشت به سیره آن‌ها و عمل به دستورات قران و اهل بیت است.

————————————

عکس و خبر: مجید آذربارگون

————————————

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا