نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. خرداد 1395 - 13:18
شهردار گچساران در بازدید
پارک بانوان بزودی تجهیز می شود
پارک بانوان در مساحتی به ابعاد سه هکتار با هزینه‌ای حدود یک میلیارد تومان ساخته‌شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهردار گچساران در بازدید شبانه از پارک بانوان که با حضور اعضای شورای شهر و مسئول خدمات شهرداری انجام شد،اظهار داشت: پارک بانوان در مساحتی به ابعاد سه هکتار با هزینه‌ای حدود یک میلیارد تومان ساخته‌شده است.

اردلان زینل زاده تصریح کرد: عمده مشکلات این پارک روشنایی محوطه، آب‌سردکن، رنگ‌آمیزی جداول می‌باشد که بزودی مشکلات این پارک مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پارک بانوان بزودی از وسایل و امکانات ورزشی تجهیز می‌شود عنوان کرد: زمین اسکیت، زمین چندمنظوره برای ورزش‌های مختلف، چمن مصنوعی، دوچرخه‌سواری از فضاهای ورزشی این پارک می‌باشد.

زینل زاده در مورد استقبال از این پارک گفت: اگر اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌ها انجام گیرد و از شناختی که ما از فرهنگ بالای بانوان شهروندمان داریم درآینده استقبال خوبی صورت خواهد گرفت.

شهردار گچساران خاطرنشان کرد: در قسمت پشت پارک زمینی برای پارکینگ اختصاص داده‌شده که کار خاک‌برداری و آسفالت آن انجام خواهد شد.

زینل زاده یادآور شد: ما شرایط امن و فضای با مصفایی را در حد توان برای قشر عظیم بانوان شهرمان مهیا کرده‌ایم و انتظار داریم در حفظ و نگهداری و نظافت پارک با ما همکاری کنند.

زینل زاده در پایان در مورد مدیریت پارک بانوان گفت: فعلاً با هماهنگی حوزه شهرداری انجام می‌شود و برنامه‌ای برای واگذاری مدیریت آن به بخش خصوصی را نداریم.

خبر: حبیب قلندری

IMG-20160612-WA0005IMG-20160612-WA0006IMG-20160612-WA0007IMG-20160612-WA0008

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی