نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. تير 1395 - 4:07
فرمانده سپاه فتح استان با جانباز سرافراز کهگیلویه وبویراحمدی مدافع حرم که خرداد ماه سال جار ید ردفاع از حزیم اهل بیت به درجه رفیع جانبازی تائل آمد در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، روزگار دفاع از اسلام و انسانیت دوباره فرا رسیده است و بصیرت یافتگان عالم از دلبستگی‌های این دنیای فانی که خیلی‌ها را به خود درگیر کرده، گذشته‌اند. پا بر نفس خویش گذاشته و راهی جبهه‌های مقاومت می‌شوند؛  در هر نقطه از جهان که شرافت و کرامت انسانی تهدید می‌شود. در روزگار جدید آنها «مدافعان حرم» لقب گرفته‌اند.

 

 عنوانی نمادین برای آنهایی که به دفاع از حریم ولایت و انسانیت آنچنان متعهد شده‌اند که با وجود کم سن و سالی وقتی مجروح می‌شوند، خون غیرت در رگ‌هایشان خروشان‌تر می‌شود و فقط منتظر هستند تا کمی بهبود یافته و به منطقه بازگردند.

 

سرتیپ دوم یداله بوعلی در سالروز ولادت با سعادت سومین اختر تابناک امامت وولایت با جانباز مدافع حرم از این استان دیدار کردند.

 

بسیجی جواد غلام پور در روز دهم خردادماه 1395 در سوریه بر اثر برخورد ترکش از ناحیه سر دچار جراحت شدید گردیده که بعد از دو هفته کُما به ایران انتقال داده شد و هم اکنون برای انجام عمل های جراحی سخت پیش روآماده می شود.

 

جواد غلام پور از آرزوی بهبودی برای حضور مجدد در جبهه های دفاع از حریم اهل بیت برای نابودی حرامیان داعشی حرف میزند و در نهایت پشت سر فرماندهی کل قوا حرکت برای نابودی اسرالئیل غاصب را تنها آرزوی خود می داند.

 

وی در ادامه گفت: زمانی که اعتقاد قوی باشد، دیگر سن، سال، زمان و مکان نمی‌شناسد و از صدر اسلام هم همینطور بوده است. ما فرمانده‌ای داریم که همیشه گوش به فرمان ایشان هستیم و منتظر هستیم تا لب تر کنند و جانمان را فدا کنیم.

 

فرماندهی سپاه فتح در دیدار با این جانباز مدافع حرم از سلحشوری ها و حماسه آفرینی هیای این جانبار تشکر کرده و برای بهبودی وی دعا کردند.

جواد غلام پور متولد سال 1371 شهرستان بویراحمد می باشد.

در این دیدار جمعی مسئولان سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند.

تصاویری این دیدار را در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد در زیر ببینید:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی