نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. تير 1395 - 18:20
در سومین شب از شب های قدر، آیین احیای شب قدر بیست وسوم ماه رمضان و شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی (ع) با حضور خیل عاشقان و دلدادگان در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ،مردم خداجوی این استان همنوا با دیگر مردم مومن ایران اسلامی با حضور در مساجد، حسینیه ها ، تکایا، بقاع متبرکه و تشکیل گروه های خود جوش در منازل مسکونی با زمزمه دعای جوشن کبیر و یاد کردن خداوند متعال از گناهان خود طلب ببخش کردند.

 

برپایی نماز های مخصوص شب قدر، زیارت امین الله، دعای ابوحمزه ثمالی ذکرها و سوگواری در رثای امام علی (ع) بخش های دیگری از این برنامه ها بود که با شور و حال معنوی و وصف ناشدنی انجام شد.

 

شرکت کنندگان در این آیین ها که با حضور ائمه جمعه و جماعات و روحانیون برگزار شد در عزای مظلومیت نخستین اختر تابناک آسمان ولایت، اسوه تقوا و پرهیزگاری، فریادگر عدالت و یاور ستمدیدگان، حضرت امیرالمومنین علی (ع) اشک ماتم و عزا ریختند.

 

 در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر یاسوج حضور کودکان، جوانان و نوجوانان موج می زد و شرکت کنندگان با چشمانی اشکبار  از خداوند متعال طلب استغفار کردند.

 

سخنرانی آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان در خصوص چگونگی استجابت دعا و نورانی شدن قلب ها در ماه مبارک رمضان و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع)، زندگی و مدیریت در مملکت اسلامی از بخش های مهم سومین شب از شب های قدر در یاسوج بود که با استقبال شرکت کنندگان در این آیین معنوی همراه شد.

 

 
انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی