نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. تير 1395 - 18:27
خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه وبویراحمدبه مناسب ماه مبارک رمضان مهمان ضیافت افطاری استاندار استان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،ضیافت افطاری استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان  در تالار ستاره شهر یاسوج برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  به شمه ای فعالیت های این نهاد در راستای هدفمند کردن رسانه ها اشاره کرد و گفت:پایگاهها خبری باید به سمت مجوزدار کردن حرکت کنند چون  در صورت مجوزدار نشدن، مشکلات آن‌ها برطرف نمی شود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان تعداد 24 پایگاه اطلاع‌رسانی مجوزدار دار شده است، ابراز کرد:برنامه‌ریزی وزارت ارشاد به گونه‌ای است که در آینده سایت‌های مجوزدار نیز مانند رسانه‌های مکتوب یارانه دریافت خواهند کرد و این موضوع اکنون در دست مطالعه است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات  رسانه های مکتوب و روزنامه ای را  مربوط به ارائه مستقیم آگهی‌ها از سوی ادارات به مطبوعات دانست و افزود: از اتفاق‌های مهم در کشور و در استان ساماندهی آگهی‌ها است که در وزارت ارشاد برای این موضوع تصمیم گرفته شده است.

 

 

دهبانی با بیان اینکه آگهی ها باید عادلانه بین روزنامه های مکتوب تقسیم شود، تصریح کرد:  در وزارت ارشاد تصمیمی اتخاذ شده که دستگاه‌ها در سامانه ثبت‌نام کنند و آگهی‌های خود را به ارشاد بدهند تا ارشاد توزیع عادلانه‌ای در زمینه آگهی‌ها داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه در روش‌های فعلی ممکن است مفسده‌هایی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: با توزیع عادلانه آگهی‌ها همه مشکلات در این زمینه برطرف خواهند شد.

 

 
 
انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی