نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. تير 1395 - 11:39
وقتی یاسوج دیگر کشش ندارد
شلوغ ترین شب یاسوج در تابستان 95+تصاویر
حضور بیش از 350هزار نفر مسافر تابستانی در دومین روز تعطیلات عید فطر 95شلوغ ترین شبهای یاسوج را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، یاسوج یا همان پایتخت طبیعت ایران مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد که به عنوان طبیعتی شمالی در جنوب ایران از آن یاد می شود در دو شب گذشته آماج شلوغ ترین شبهای خود در تاریخ پنجاه ساله مرکز شدن استان بوده است.

 

حضور بیش از 350هزار نفر مسافر تابستانه در این شهر جوان یاسوج گواهی از این است که این شهر 120هزار نفری دیگر کشش این همه مسافر را ندارد و باید دانست که روزهای سختی در سالهای اینده در انتظار این شهر توریستی در جنوب غرب کشور است.

 

ترافیک چند ساعته ورودی شهر یاسوج از سمت شمال غرب و تنگه مهریان گرفته تا جنوبی ترین ورودی آن یا همان  پل های کمر خمیده بشار موجب شده که همه دستگاهها خدمات رسان با تمام توان خود هم نتوانند مشکلات زیرساختهای و کمبودی های این شهر جوان را برطرف کنند.

 

یاسوج که امروز به سنبل طبیعت جنوب شناخته می شود شاید در آینده نزدیک دیگر نتواند مهمان نواز خوبی باشد و شاید با نبود این همه زیرساخت آخرین عمرهای حضور خود در دهکده توریستی ایران را سپری کند که باید فکری به حالش کرد.

 

هر چند که امروز و دیروز چهره یاسوج تفاوت زیادی با هم دارد؛از انبوه چادرهای رنگارنگ و ازدحام خودروها و شلوغی پارکها و تفرجگاهای این شهر خبری نیست. انگار نه کسی آمده و نه کسی رفته است.

 

هرچند که ورودی شهر یاسوج دیگر ترافیک سنگین روزهای گذشته را ندارد و جاده تنگ و پر دست انداز آبشار هم که طی روزهای اخیر بارها به دلیل پر شدن ظرفیتش بر روی مسافران تابستانی بسته شده بود، اکنون باز است اما باید دانست که سال آینده همین ترافیک و هجوم این مسافران باز هم خبرساز رسانه ها خواهد شد

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی