نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. تير 1395 - 12:16
با حضور مسئولان انجام گرفت:
افتتاح چهار پروژه بهزیستی در گچساران
این طرح‌ها شامل یک طرح خوداشتغالی، مرکز بیماران اوتیسم، مهمانسرا و یک واحد مسکونی ویژه معلولان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح از چهار پروژه بخش دولتی و غیردولتی که با حضور فرماندار گچساران و رئیس اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی انجام گرفت، اظهار داشت: هزینه اجرای این پروژه‌ها بیش از یک میلیارد ریال می‌باشد.

آیت افشار مهر افزود: این طرح‌ها شامل یک طرح خوداشتغالی، مرکز بیماران اوتیسم، مهمانسرا و یک واحد مسکونی ویژه معلولان است.

افشار مهر بیان کرد: مرکز تخصصی اوتیسم با ظرفیت پذیرش و درمان ۵۰ نفر بصورت خصوصی با نظارت بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرد و این اداره کل ماهانه بابت آموزش و درمان هر کودک سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال یارانه نقدی به این مرکز پرداخت می‌کند.

وی عنوان کرد: در این مرکز خدمات بازی‌درمانی، روانشناسی، خودیاری، فعالیت گروهی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، تعامل درمانی و شناخت درمانی به کودکانی که دچار اختلالات اوتیسم هستند ارائه می‌شود.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان با اشاره به مشکل تعاملات اجتماعی، گفتاری و رفتاری کودکان اوتیسمی تصریح کرد: این مرکز باهدف درمان این کودکان و سازگاری آنها راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: هشتمین کارگاه گروه زنان سرپرست خانوار در گچساران فعالیت خود را زیرپوشش بهزیستی این شهرستان درزمینهٔ غذای بیرون بر آغاز کردند.

افشار مهر اظهار داشت: بیش از ۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار از طریق گروه‌های زنان سرپرست خانوار تاکنون در حوزه‌های خیاطی، قالی‌بافی و تولید و بسته‌بندی انواع اغذیه و خوراکی‌های خانگی توانمند شدند.

وی افزود: مهمانسرا بهزیستی گچساران با زیربنا ۱۰۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک باب واحد مسکونی در منطقه آبگر مو گچساران برای یکی از خانوارهای مددجوی دارای دو معلول ساخته شد.

 

IMG_2281IMG_2297IMG_2319IMG_2325IMG_2332IMG_2334IMG_2338IMG_2341IMG_2347IMG_2349IMG_2356IMG_2357IMG_2366IMG_2372IMG_2392IMG_2409IMG_2413IMG_2416IMG_2425

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی