نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مرداد 1395 - 11:14
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده خبرداد:
کاشت ذرت در120هکتار از زمین های دشت آبلش لنده+ تصاویر
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده از کاشت ذرت در بیش از120هکتار از زمین های دشت آبلش برای اولین بار در شهرستان لنده خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مختار مشهدی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده در حاشیه بازدید از عملیات کاشت ذرت در مزارع دشت آبلش لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی یکی از راهبرد ها و سیاست های اصلی نظام است که همه ساله از سوی مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر این مسئله مهم صورت می گیرد.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف در ایجاد ایستگاه پمپاژ دشت آبلش و تبدیل اراضی دیم به آبی و متنوع نمودن کشت افزایشی در تولید، درآمدزایی بیشتر برای کشاورزان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی و تعهداتی که سازمان جهاد کشاورزی دارد در سال95بخشی از زمین های کشاورزی دشت آبلش زیر کشت محصولات ذرت، گندم آبی، دانه های روغنی و چغندرقند خواهد رفت فلذا انتظار همه به ویژه ریاست سازمان جهاد کشاورزی در استان فعال نمودن ایستگاه و کشت این گونه محصولات است.

وی تاکید کرد: سازمان جهادکشاورزی استان در راستای حمایت از بخش کشاورزی در ایجاد و راه اندازی ایستگاه پمپاژ دشت آبلش بیش از20میلیارد ریال کمک کرده است که به جهت ترغیب و تشویق، اشتغال زایی و افزایش سطح تولیدات بخش کشاورزی بوده است.

مشهدی زاده اظهارکرد: امروز نیز پس از سالها چشم انتظاری مردم بیش از120هکتار از زمین های دشت آبلش زیر کشت ذرت قرارگرفت که امیدواریم این روند در دوره های کشت سایر محصولات چندبرابر شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تاکید کرد: محصولات تولیدی ذرت به صورت تضمینی توسط دولت خریداری خواهد شد و پیش بینی ما از کاشت120هکتاری ذرت در آبلش برداشت بیش از1000تن خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از زحمات و حمایت های گوهرگانی مدیرسازمان جهادکشاورزی استان گفت: باتوجه به اینکه کاشت ذرت در شهرستان لنده برای اولین بار صورت می گیرد انتظار می رود مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان در این زمینه حمایت های بیشتری در بحث برداشت و امکانات مکانیزاسیون با این شهرستان صورت گیرد.

انتهای پیام/م75  

تصاویر تکمیلی: 

 

سیداسماعیل میری

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی