نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. مرداد 1395 - 13:51
جوانان دغدغه مندی که مسئولین شنوا می خواهند؛
حرف های جالب بانوی زنبوردار موفق یاسوجی از تولید عسل+ تصاویر
رویا رضایی سروک فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی از جوانان فعال و پرتلاش هم استانی است که با توکل بر خدا، پشتکار خود و حمایت خانواده توانسته است طرح پرورش زنبور عسل را در سطح بزرگی راه اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، یکی از برنامه ها و فعالیت های معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان در راستای راهبرد کلان اقتصاد مقاومتی رواج و کمک به شکل گیری کارگاه های زود بازده و طرح های پرورشی و تولیدی در مقیاس های کوچک تر و قابل اجرا برای قشر جوان جامعه می باشد.

طرح پرورش زنبور عسل رویا رضایی سروک فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی یکی از این طرح ها می باشد که با توکل بر خدا، پشتکار خود و حمایت خانواده توانسته است کار خود را در سطح بزرگی به مرحله تولید برساند.

رویا رضایی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به اینکه طرح خود را از سال 1394 شروع کرده است، افزود: هزینه اولیه مبلغ 150000000ریال بود و از ابتدای کار پدرم که سابقه خوبی در این کار داشتند هموار در کنار من بودند و به من کمک می کردند.

وی با بیان اینکه میزان تولید درسال گذشته از تعداد 40 کلنی زنبور، تعداد 60 کلنی بچه زنبور و مقدار 280 کیلوگرم عسل از تعداد اولیه زنبورها بوده است، تصریح کرد: مشکلی در پیدا کردن  بازار فروش بدلیل مرغوب بودن عسل خود نداشته ایم و تا الان فروش ما خوب بوده است.

این تولید کننده جوان هم استانی اظهار کرد: رضایتم از طرح بالاست اما از مشکلات موجود در استان در کار تولید و کارگاهی،  زمان بر بودن پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان می باشد.

رضایی به سود بالای تسهیلات اشاره کرد و بیان کرد: فشار موجود در سود بانکی به دلیل سود بالا و اقساط فشرده می تواند کمر تولید کننده را بشکند و از کار زده شود.

وی همچنین با بیان اینکه: انتظار می رود همه مسئولین از کار تولیدی و کارگاه های کوچک و زود بازده حمایت کنند که با کمترین ها و توسط جوانان دغدغه مند اداره می شوند، تصریح کرد: از افرادی که در راه اندازی کار کمک کردند بخصوص سازنگی بسیج دانشجویی استان و سازندگی سپاه فتح استان تشکر می کنم./بسیج دانشجویی استان

  1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

photo_2016-07-25_16-13-56.jpg

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی