نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. شهريور 1395 - 13:38
در حاشیه نماز جمعه قلعه رئیسی زوج جوان به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان اقدام به برگزاری مراسم عروسی و ازدواج خود در محل نماز جمعه قلعه رئیسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در حاشیه نماز جمعه قلعه رئیسی زوج جوان به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان اقدام به برگزاری مراسم عروسی و ازدواج خود در محل نماز جمعه قلعه رئیسی کردند.

آقای مصطفی ارژنگ با سکینه دانشیارنسب ازدواج کرده که هدف از این کار خود را ترویج فرهنگ ازدواج آسان دانست و اظهار داشت: هدف از حضور در نماز جمعه و آغاز زندگی به این شیوه ترویج فرهنگ ازدواج آسان، اهمیت دادن به اقامه نماز و جایگاه نماز جمعه است.

وی افزود: همیشه دوست داشتم زندگی‌ام را بر پایه اعتقادات، ایمان و اخلاق اسلامی قرار دهم پس از همفکری با همسرم تصمیم گرفتیم شروع زندگی مشترکمان از نماز جمعه باشد، زیرا اعتقاد دارم تا پایان عمر، نماز جمعه، مبانی دینی، ایمان و اعتقادات پشتوانه و تکیه گاه زندگی مشترکمان خواهد بود.

سکینه دانشارنسب هم در این خصوص تأکید کرد: ازدواج آسان سنت پیامبر(ص) و ائمه است و ما می‌توانیم با تبعیت از ائمه اطهار(ع) زندگی خود را بر مبنای اخلاق و دیانت قرار دهیم، همچنین ایمان و توکل می تواند بهترین پشتوانه برای توافق و همدلی باشد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی و مردم هر یک با تقدیم هدایایی از اقدام این زوج تجلیل کردند.

—————————-

حسین آرمند

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی