نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آذر 1395 - 22:01
به مناسبت هفته بسیج جمعی از مسئولان سپاه فتح کهگیلویه بویراحمد با خانواده شهدا در یاسوج دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد  و جمعی از مسئولان معاونت ها وسازمان اقشار این سپاه از خانواده های معظم شهیدان اله یار پیرایش و سید عنایت اله مرادی ضمن دیدار و دلجویی از خانواده این عزیزان، تجدیدمیثاق با آرمان های امام و شهدا و مقام معظم رهبری کردند.

سردار یداله بوعلی در این دیدار هفته بسیج را به حضور خانواده های شهدا تبریک گفت و این نوع مراسمات را روحیه بخش دانستند.

وی تکریم خانواده های شهدا را وظیفه خود دانست و افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است، این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد  با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی ایران بخاطر دفاعی بود که این شهیدان از مرزهای ایران داشتند گفت: آنها همیشه در قلب ها زنده هستند و یادشان گرامی و پاینده است و ما تازنده ایم تلاش خواهیم کرد تا این فرهنگ گرامی داشته شود.

 

وی افزود: به صورت کلی جامعه ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نفوذ کرده باشد همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت می کند و ما این توفیق بزرگ را تنها از عنایات حضرت حق می دانیم.

 

بوعلی خاطر نشان کرد: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

شهید اله یار پیرایش دانشجوی هنرمند و نویسنده و مداح اهل بیت علیهم السلام بود که آثار زیادی از وی در نزد خانواده ایشان به یادگار مانده است و شهید سید عنایت اله مرادی از جوانان لر زبان و دارای نامی بود که با اقدامات خود در جبهه های حق علیه باطل بر تن دشمن لرزه انداخته بود  و این شهید بزرگوار یک سال در لبنان به همراه شهید دکتر چمران دوره آموزشی جنگ های نامنظم را دیده بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی