نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. بهمن 1395 - 13:54
ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج اردیبهشت 94 با حضور محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش و جوانان به بهره برداری رسید و از آن زمان تاکنون نه تنها هیچگونه مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده است بلکه صندلی ها و سازه های آن نیز رو به فرسودگی رفته است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، کلنگ احداث ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج از سال 86 و در دولت محمود احمدی نژاد به زمین زده شد و در ردیف طرح های مهر ماندگار قرار گرفت و قرار بود تا سال 92 به بهره برداری برسد اما به دلیل تامین نشدن منابع اعتباری متوقف شد.

با شروع به کار دولت یازدهم این ورزشگاه پس از 9 سال بلاتکلیفی سرانجام تکمیل و اردیبهشت 94 با حضور محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش و جوانان به بهره برداری رسید و از آن زمان تاکنون نه تنها هیچگونه مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده است بلکه صندلی ها و سازه ها و تجهیزات آن نیز رو به فرسودگی رفته است.

 

ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح این ورزشگاه گفت: برای ساخت استادیوم 15 هزار نفری شهدای یاسوج و محوطه سازی آن افزون بر 240میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

 

ورزشگاهی که با این همه هزینه سرویس بهداشتی ندارد

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج حتی سرویس بهداشتی برای برگزاری مسابقات ندارد و نامه‌های متعددی به مسوولان استان، سازمان لیگ، مدیرکل ورزش و جوانان استان زده‌ایم، افزود: به همه آن‌ها اعلام کرده‌ایم که این مسابقات باید در ورزشگاه 15 هزار نفری برگزار شود و ورزشگاه تختی شهر یاسوج تنها باید برای مسابقات استانی و شهرستانی باشد.

 

ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج و دریغ از برگزاری یک مسابقه فوتبال 

سید محمدکاظم نظری گفت: متاسفانه با وجود اینکه ورزشگاه تختی برای برگزاری مسابقات مناسب نیست ولی اداره ورزش مجوز برگزاری را در این ورزشگاه داده است.

رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد اذعان کرد: در خصوص بازی‌ها برگزار شده در مرکز کهگیلویه و بویراحمد وضعیت بررسی شد که تاکید شد که بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار نشود چرا که شرایط لازم را برای بازی ندارد و بخشی از آن که متعلق به اوقاف بوده در حال تخریب و ساخت و ساز است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی