نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1395 - 21:20
در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اجتماع هیئت های مذهبی شهر یاسوج به همت جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۱ بهمن ماه به مدت ۳ شب در مسجد و حسینیه سیدالشهداء علیه السلام شهر یاسوج واقع در بلوار عدل برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حجت الاسلام مقدم نماینده ولی فقیه در دانشگاه یاسوج در مراسم شب اول فاطمیه در یاسوج گفت: امام خمینی(ره) برکات و اثرات زیادی داشت، انقلاب اسلامی یکی از اثرهایی است که امام خمینی (ره) با تقوا جوان ها و قشرهای مختلفی را منقلب کرد و این انقلاب اسلامی را به نتیجه رساند.

وی به ویژگی های بارز حضرت فاطمه (س) و ولایت پذیری این بانوی بزرگوار در طول عمرشان پرداختند.

مقدم به حضور با قلب وآگاهانه قشرهای مختلف مردم برای حضور در مراسمات مذهبی و راهپیمایی 22بهمن در کشور اشاره داشت و گفت: این بخشی از اثرات امام خمینی (ره) است.

در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اجتماع هیئت های مذهبی شهر یاسوج به همت جبهه فرهنگی استان از ۲۱ بهمن ماه به مدت ۳ شب در مسجد و حسینیه سیدالشهداء علیه السلام شهر یاسوج واقع در بلوار عدل برگزار می گردد.

در این اطلاعیه ضمن دعوت از همه قشر های مختلف مردم و همچنین هیئت های مذهبی سخنرانان جلسه حجت الاسلام و المسلمین قاسم مقدم و ستار هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اعلام شده است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی