نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1396 - 19:53
در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بویراحمد نمایشگاه مصباح الهدی با موضوع امام مهدی(عج) در پارک ولایت شهر یاسوج گشایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، نماینده ولی فقیه در استان ونماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت:این نمایشگاه با محتوای امام وامامت فرهنگ انتظار ومهدویت فرصتی برای معرفی موضوع مهم انتظار ومراحل آن است.

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی افزود: عینی کردن مسیر بعثت تا انتظار در قالب هنر و وجود راویان آگاه با محتوای تأثیرگذار باعث آشنایی بیشتر مخاطبان با موضوع خواهد شد.

وی گفت: انتظار می رود با برنامه های تبیینی وپرورش کودکان در مسائل دینی روح آنها با فرهنگ ناب ومقدس اسلام بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام رضوی از مسئولان نمایشگاه نیز گفت: در این نمایشگاه یعثت رسول اکرم تا شهادت امام حسن عسکری وغیبتهای صغری وکبری و وظایف پیروان در دوران انتظار به نمایش گذاشته شده است.

معاون پرورشی وفرهنگی وآموزش وپرورش استان در ادامه گفت: نمایشگاه با محتوای مناصب نواب عام-فلسفه غیبت –وضعیت اجتماعی زمان امام حسن عسکری(ع)-محل غیبت وظهور ومدعیان دروغین توسط دانش آموزان وطلاب های حوزه علمیه ایجاد شد.

سیدبهاءالدین ملک حسینی گفت:در طرح مصباح الهدی هر سال یکی از امامان معصوم برای تبیین زندگی شخصیت ونقش راهبری برای دانش آموزان معرفی می شود که امسال به امام عصر(عج)اختصاص یافت.

سیدعلی اکبر هاشمی اصل رئیس آموزش وپرورش بویراحمد هم گفت:این نمایشگاه تا پایان تابستان همه روزه از ساعت 17 در پارک ولایت شهر یاسوج برپاست.

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا