نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. تير 1396 - 15:07
اردوی مشهد طرح پیوند خانه مدرسه مسجد از تاریخ ۱۱ تیرماه به مدت یک هفته برگزار شد در این اردو ۵ اتوبوس به تعداد۲۰۰ نفر عازم مشهد شدند. تصاویر زیر مربوط به این سفر زیارتی است.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، گفتنی است بیش از ۵ سال است که از راه اندازی طرح پیوند خانه مدرسه و مسجد در شهر یاسوج می­ گذرد. طرحی که به سبب داشتن جذابیت های فرهنگی و مذهبی، توانسته است بخشی از دانش آموزان شهر یاسوج را جذب نماید و تابستان امسال۹۶ این طرح با همکاری۱۲ مسجد در فعالیت های تابستانه مساجد همکاری دارد.

این طرح سال ۹۲ در شهر یاسوج با محوریت دفتر امام جمعه شهر یاسوج حضرت آیت الله حسینی و همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آموزش و پرورش و حوزه علمیه یاسوج شروع شد و در حال حاضر بیش از ۵ سال است که پنج شنبه ها عصر به همت طلاب حوزه علمیه یاسوج در مصلی امام خمینی(رحمه ا…) شهر یاسوج در حال برگزاری است.

قابل ذکر است برگزاری حلقه های معرفت، اردوهای کوهنوردری، شنا، فوتبال و فوتسال، مسابقات متنوع(طناب کشی و…)  برنامه های ابتکاری هر طلبه با شاگردان خود، جلسات روانشناسی با والدین،به عنوان برنامه های این طرح  میتوان نام برد. همچنین از محوری ترین برنامه این طرح میتوان حلقه های معرفت به مباحث مختلف عقیدتی و … که پنج شنب های بعد از ظهر هرهفته در مصلی شهر یاسوج برگزار می شود نام برد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی