نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. شهريور 1396 - 15:27
نماینده کهگیلویه بزرگ در دیدار با مردم منطقه محروم پشت کوه ملاطهماسب؛
جاده پشت کوه ملاطهماسب بهمئی باید تا انتها بهسازی و آسفالت شود/پیگیر جدی همه مشکلات منطقه پشت کوه هستم
نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم منطقه محروم پشت کوه ملاطهماسب بهمئی قول مساعد داد که مشکلات این منطقه را باجدیت تمام پیگیری کند.

به گزارش چهارفصل، به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر؛ نماینده مردم بهمئی در دیدار با مردم منطقه محروم پشت کوه ملاطهماسب از نزدیک با مشکلات آنها آگاه شد و برای پیگیری اساسی مشکلات این منطقه  قول مساعد داد.

عدل هاشمی پور در این ابتدای این دیدار از پروژه بهسازی و آسفالت بخش اول جاده منطقه محروم پشت کوه ملاطهماسب دیدن کرد و  خطاب به مسئول اداره مسکن و شهرسازی بهمئی،گفت: با توجه به نیاز مردم منطقه و لزوم اتصال جاده به سد مارون، باید  هفت کیلومتر باقیمانده جاده پشت کوه ملاطهماسب تا آخرین روستای منطقه بدون وقفه بهسازی و آسفالت شود.

 هاشمی پور در پاسخ به درخواست مردم منطقه پشت کوه ملاطهماسب مبنی بر پیگیری برای راه اندازی چاه شرب آنها که نیاز به یک دستگاه پمپاژ دارد، گفت: دستگاه پمپاژ چاه عشایری این منطقه به زودی با هماهنگی مسئولان آبفا، امور عشایر، برق و دیگر مسئولان استان و شهرستان نصب می شود تا مردم عشایری و محروم این منطقه بتوانند از نعمت آب شرب سالم بهره مند شوند.

وی گفت:بحث ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی از سد مارون به هر طریقی که باشد در قالب محرومیت زدایی، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت یا از هر دریچه ای که باشد،سهم آب کشاورزی این منطقه را از سد مارون می گیرم.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نارضایتی مردم منطقه محروم پشت کوه ملاطهماسب از اختلالات سیستم مخابرات و اینترنت، گفت: تقویت سیستم های ارتباط مخابراتی این منطقه را از طریق مسئول مخابرات پیگیری و نتیجه آن را به زودی به مردم اعلام می کنم.

مردم منطقه پشت کوه ملاطهماسب در این دیدار با تقدیر از توجه نماینده بهمئی در مجلس شورای اسلامی به این منطقه محروم، با اشاره به زلزله شدید سال 1367 که منجر به تخریب کامل منازل مسکونی پشت کوه شد و مستندات آن هم موجود است، خواهان پیگیری و تخصیص سهمیه استخدامی ویژه مناطق زلزله زده در آزمون های استخدامی و کنکور سراسری شدند.

یکی از اهالی منطقه پشت کوه ملاطهماسب به نمایندگی از مردم از عدم بکارگیری نیروهای توانمند و مستعد منطقه رود تلخی در پست های مدیریتی شهرستان بهمئی گلایه کرد و گفت:با اینکه در شهرستان ها و استان های دیگر عده زیادی از فرزندان منطقه پشت کوه ملاطهماسب و رود تلخی در پست های مهم و کلیدی ادارات و نهادها هستند اما در شهرستان ما حتی یک مدیر هم نداریم.

هاشمی پور در پاسخ به شمشیری گفت: اگر افرادی از این منطقه را شایسته پست مدیریت می دانید، لیستی از را در اختیارم بگذارید تا با جدیت پیگیری کنم.

به گزارش خبرنگار آوای ماغر، منطقه پشت کوه ملاطهماسب از توابع حوزه کفشکنان شهرستان بهمئی که بیشتر روستاهای آن به دلیل کمبود امکانات خالی از سکنه شدند و مردم این روستا بارها اعلام کردند در صورت تامین زیرساخت ها به خصوص آب و جاده ارتباطی به روستاهای خود بر می گردند.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی