نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آبان 1396 - 10:01
کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی خائیز و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی خائیز و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند. 

بلندترین نقطه استان قله دنا با ارتفاع 4409 متر و پست ترین ناحیه آن لیشتر به ارتفاع 500 متر از سطح دریا می باشد. رودخانه های مارون، بشار، زهره، خرسان و نازمکان از این استان عبور می‌کنند. و ارتفاعات آن، سرچشمه تعدادی از رودخانه ها است.

فصل پاییز یکی از زیبترین فصل های سال است. فصلی که در آن رنگ های زیبا و بدیع دست به کار رنگ آمیزی طبیعت می شوند، هوا کم کم روبه سردی می گراید و تعطیلات تابستانی به پایان می رسد. با ایجاد این تغییرات چشم نواز در طبیعت، زمان شکار صحنه های بکر و با شکوه فرا می رسد. 

پاییز، فصل هزار رنگ است. پاییز را فصل عاشقان می دانند. پاییز فصلی است که طبیعت، خود را به هزار رنگ در می آورد تا بخشی از رقص قلم باشکوه نقاش طبیعت را بر روی بومی به بلندای گیتی نظاره گر باشیم. 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی