نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آبان 1396 - 13:22
به همت کارمندان کتابخانه های عمومی شهرستان صورت گرفت؛
غبارروبی گلزار شهدای گمنام بهمئی به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی+تصاویر
گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی با حضور کارمندان کتابخانه های‌ عمومی شهرستان غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهرستان بهمئی با حضور کارمندان کتابخانه های‌ عمومی شهرستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین با نثار شاخه های گل وشستشوی قبور مطهرشهدا و خواندن سوره فاتحه، با شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام تجدید پیمان کردند.

رئیس  کتابخانه های عمومی بهمئی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار آوای ماغر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا و ایثارگران سرمایه های گرانقدر جامعه اسلامی هستند.

حسین کریمی تصریح کرد: بسیاری از پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف به خصوص علمی و اقتصادی به برکت دفاع مقدس و جانفشانی شهیدان گرانقدر است.

کریمی افزود: حضور، غبارروبی و گلباران گلزار مطهر شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا یکی از برنامه‌هایی است که آغاز هفته کتاب و کتابخوانی به آن مزین می شود.

وی با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و آرمان‌های شهدا تصریح کرد: حرکت در مسیر شهدا وظیفه آحاد مردم  به خصوص نسل جوان بوده و جامعه کتابداران به عنوان یک قشر فرهنگی باید پیشتاز  این امر باشند.

کریمی خاطرنشان کرد:باید در راستای آشنایی بیشتر جوانان با آرمان شهدا و روی آوردن هر چه بیشتر جوانان به مطالعه کتب دفاع مقدس، گام‌های مؤثری برداشته شود.

رئیس  کتابخانه های عمومی بهمئی در پایان از کتابداران شهرستان خواست تا در طول این هفته در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم تلاش  جدی داشته باشند.

تصاویر ضمیمه خبر:

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی