نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. آذر 1396 - 13:02
دسته عزاداری عاشقان ائمه اطهار، صبح امروز در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) از مسجد امام سجاد(ع) تا حرم امام زاده محمود(ع) شهرستان باشت را به فاصله هشت کیلومتر زیر باران پیاده روی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل  از باشت نیوز؛ صبح امروز در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) دسته عزاداری عاشقان ائمه اطهار از مسجد امام سجاد(ع) تا حرم امام زاده محمود(ع) شهرستان باشت را به فاصله هشت کیلومتر زیر باران پیاده روی کردند.

 

این دسته عزاداری به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت و با حضور امام جمعه ،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی،رئیس شورای شهر،شهردار و حضور مردم ولایت مدار شهرستان باشت برگزار شد.

 

در مسیر پیاده روی موکب های مردمی ازعاشقان امام حسن عسکری(ع) پذیرایی کرده و با نوشیدنی های گرم به استقبال این عزاداران رفتند.

 

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در گلزار شهدای منصورآباد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت یازدهمین امام شیعیان اظهار کرد: این پیاده روی هشت کیلومتری ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و ضمن اینکه ما به شهروندانی که با ماشین شخصی از کنارمان رد می شدند فهماندیم که امروز سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت ولی عصر حضرت مهدی موعود (عج) است.

 

وی افزود: باراش باران روی سر عاشقان امام عصر خود از برکات این روز بزرگ است.

 

امام جمعه باشت به مظلومیت امام حسن عسکری (ع) اشاره و عنوان کرد: این امام در شهر سامرا که یک شهر نظامی بوده زندگی می کردند وخلیفه وقت با زندانی کردن امام در این شهر امام را زیر نظر داشته و می خواستند به این واسطه امام اخر شیعیان را نیز به شهادت برسانند.

 

حجت الاسلام عبودی گفت: با تدابیر خداوند امام زمان (عج) ما از گزند ستم کاران محفوظ ماند .دشمن که نمی توانست وجود امام عسکری (ع) را تحمل کند ایشان را به شهادت رساندند و فکر می کردند که امام دوازدهم ما شیعیان به دنیا نیامده است.

 

وی از حضور پرشور مردم ولایت مدار و مسئولان شهرستان باشت تشکر کرده و افزود: امیدواریم  با برگزاری این مراسمات فرهنگی در شهرستان بیشتر مشکلات فرهنگی شهرستان حل شود چنان که مردم ولایتمدار شهرستان باشت تا کنون در همه برنامه های فرهنگی و مذهبی شهرستان حضور پرشوری را به عمل آورده اند.

 

تصاویر:

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی