نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 11:22
نمایشگاه پژوهش و فناوری با شرکت دانشگاه ها ، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل نمایشگاه های دائمی شهر یاسوج افتتاح شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل همزمان با آغاز هفته پژوهش ، صبح امروز نمایشگاه پژوهش و فناوری با حضور مسئولین استانی ، اساتید و دانشجویان و دیگر علاقه مندان در محل نمایشگاه های دائمی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد .

دبیر اجرایی نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت : نمایشگاه پژوهش و فناوری که حاصل دستاوردهای دانشگاه های استان ، دستگاه های اجرایی و و بخش های خصوصی و دولتی آغاز به کار کرده است .

ظریفی ادامه داد : هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه است و با توجه به این دانشگاه ها و بخش خصوصی در این نمایشگاه حضور دارند بنابراین دانشگاه ها از این طریق نسبت به نیازهای حوزه صنعت آگاهی پیدا می کنند و بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی نیز با پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در دانشگاه ها آشنا خواهند شد .

وی افزود : در این نمایشگاه ، هفت دانشگاه استان ، 12 دستگاه اجرایی و چهار گروه به عنوان بخش خصوصی در قالب 62 غرفه حضور دارند .

ظریفی در پایان از برگزاری کارگاه های آموزشی که مبتنی بر مهارت ، نوآوری و خلاقیت خواهند بود ، برای دانش اموزان و دانشجویان خبر داد .

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی