نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. دى 1396 - 10:52
عکس نوشته از مهمترین رویدادهای روزهای اخیر کهگیلویه بویراحمد که به موضوعات آنفولانزای مرغی، مشکل افتتاح بیمارستان شهید جلیل و حاشیه نشینی گچساران می پردازد، تولید و منتشر گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عکس نوشته از مهمترین رویدادهای روزهای اخیر کهگیلویه بویراحمد که به موضوعات آنفولانزای مرغی، مشکل افتتاح بیمارستان شهید جلیل و حاشیه نشینی گچساران می پردازد، تولید و منتشر گردید.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با هشدار نسبت به شیوع آنفلونزای کشنده مرغی از مردم این استان خواست تحت هیچ شرایطی از مراکز فروش سیار و ثابت در مناطق مختلف این استان مرغ زنده خریداری نکنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه نمی‌دهم بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی شهید جلیل یاسوج بدون رفع مشکل فاضلاب، پد بالگرد و همچنین ساخت پارکینگ آن افتتاح شود.

بیش از 22 هزار نفر از شهروندان گچسارانی در بافت فرسوده زندگی می‌کنند که کارشناسان همواره راجع به خطرات آن هشدار می دهند معابر تنگ، شیب تند، بافت‌های پلکانی و خانه‌های ناایمن و نبود کمترین زیرساخت‌های رفاهی و فرهنگی افزون بر سلامتی جسمی باعث ناامیدی و فشارهای روحی به ساکنان بافت ناکارآمد این شهر شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی