نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. بهمن 1396 - 21:54
همزمان با برپایی جشن باشکوه پیروزی انقلاب، از یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ آیین جشن انقلاب اسلامی و مراسم رونمایی از یادمان دو شهيد گمنام دانشگاه بعد از ظهر امروز(14 بهمن ماه) با حضور روحانیت معظم، سرداران هشت سال دوران دفاع مقدس، دانشجویان، کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این مراسم با شکوه گفت:  22 بهمن روزی است که به فرموده امام راحل در حافظه تاریخی ملت ایران به ثبت خواهد رسید زیرا ملت ایران در این روز حماسه ای بزرگ آفریدند که نتیجه آن پایان حکومت منحوس پهلوی و استعمار و استکبار جهانی در ایران عزیز بود . 

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان داشت: حماسه عظیم بهمن 57 که کد رمز آن استقلال آزادی، جمهوری اسلامی بود ملت شریف ایران توانستند به رهبری امام راحل اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانند و به پیروزی حق از باطل منجر شد.

 آرمین محمودی گفت : در حماسه بهمن 57 ملت ایران عزیز با حرکت عظیم و میلیونی خود با به نمایش گذاشتن بصیرت و آگاهی و وحدت و ایمان رژیم ستمشاهی را به تاریخ سپردند و به جهانیان نشان دادند که تشنه ارزشهای دینی و انقلاب و پیروی از مقام عظمای ولایت هستند و در برابر آنچه که مغایر با ارزشهای دینی و انقلابی باشد ایستادگی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد : حماسه حضور یکپارچه ملت ایران در آئین بزرگداشت انقلاب اسلامی بیش از پیش دشمنان قسم خورده ایران را از رسیدن به مطامع استکباری مایوس خواهند کرد.

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا