نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. بهمن 1396 - 18:57
رهبر انقلاب اسلامی ایام‌الله و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی را مایه‌ی قوام و استحکام نظام دانستند و تأکید کردند: امسال به لطف الهی، ۲۲ بهمن از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود.

به گزارش پایگا اطلاع رسانی چهارفصل؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) و هم‌زمان با سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ با امام (رحمه‌الله)، با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش دیدار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار، ایام‌الله و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی را مایه‌ی قوام و استحکام نظام دانستند و تأکید کردند: امسال به لطف الهی، ۲۲ بهمن از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود.

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار کارکنان نیروی هوایی ارتش فرمودند: هدف دشمن این است که از استمرار و استقامت انقلاب جلوگیری کند؛ از هر وسیله‌ای هم توانستند برای این استفاده کردند. اما ناگهان یک ۲۲بهمن یا ۹دی پیش می‌آید، سیل جمعیت در همه مناطق کشور راه می‌افتد. امسال هم ۲۲بهمن تماشایی خواهد بود؛ چون مردم با یاوه‌گویی‌های بعضی دولتمردان آمریکایی حس میکنند دشمن در حال کمین گرفتن است. امسال به توفیق الهی همه می‌آیند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی