نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. بهمن 1396 - 11:20
مجموعه عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری تولید و منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری با موضوعات سهم 3.2 درصدی کهگیلویه و بویراحمد در تولید آبزیان کشور، سهم ۴۶ درصد مدارس ابتدایی استان کمتر از ۱۰ دانش آموز ،نظارت ناکافی بر تولید چالش مهم کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است تولید و منتشر شد.

رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد 3.2 درصد از محصولات آبزی کشور را تولید می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی آگهی‌ها دولتی در روزنامه‌ها و نشریات گفت: برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری نمی‌کنند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان در آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش وپرورش دنا در سی سخت گفت: پراکندگی روستا‌ها و مناطق عشایری باعث شده ۱۵ مدرسه یک دانش آموزی، ۱۱۶ مدرسه ۲ دانش آموزی و ۱۱۲ مدرسه ۳ دانش آموزی در استان فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از چالش‌های مهم بخش کشاورزی این استان و دلیل اصلی توسعه نیافتگی مطلوب آن نظارت ناکافی بر فرآیند تولید انواع محصولات زراعی، باغی و دامی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی