نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. اسفند 1396 - 15:36
مجموعه عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری تولید و منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری با موضوعات یک میلیون و 274 هزار کیلوگرم گوشت سفید در گچساران تولید شد ، ۹ نفر گم شده در ارتفاعات دنا پیدا شدند ، امروز منتظر انتقال پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی نباشیم؛ تولید و منتشر شد.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: یک میلیون و 274 هزارو 890 کیلوگرم گوشت سفید امسال در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی از از پیدا شدن ۹ نفری که بدون هماهنگی به ارتفاعات دنا صعود کرده بودند خبر داد که پیش بینی ها از ادامه بارندگی ها از فردا سه شنبه حکایت دارد.

خادمان راهیان نور کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح و جمعی از خادمان و مسئولان راهیان نور استان تجلیل شدند.

آن گونه که شاهین فتحی معاون سازمان امداد و نجات به شبکه خبر گفت می‌توان نتیجه گرفت که تیم‌ها تنها برای ارزیابی بیشتر به منطقه اعزام شدند تا بتوانند با وضعیت کنونی جوی که در حال حاضر بارشی وجود ندارد منطقه محل سقوط را بهتر و بیشتر برای روزهای آینده مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی