نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1396 - 12:00
مجموعه عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری تولید و منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری با موضوعات احیای 2692 هکتار از جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد،  کمیته حقیقت‌یاب با حضور نمایندگان قوا جعبه سیاه هواپیما را بررسی کند ، تمام مطالبات ذرت کاران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد، تولید و منتشر شد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 2 هزار و 692هکتار از جنگل ها و مراتع این استان با استفاده از کشت گیاهان دارویی، جنگل کاری مشارکتی بلوط، جنگل کاری با نهال بادام و بذرکاری و کپه کاری احیا شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در عین حال از اعلام نشدن عزای عمومی به دلیل وقوع این حادثه گلایه کرد و گفت: اکنون بعد از کشف محل حادثه آن هم با تلاشهای فداکارانه همه دستگاه‌ها علیرغم شرایط ناپایدار جوی جعبه سیاه کشف شده است. امدادگران لحظه‌ای کار را تعطیل نکردند که این باعث شد بخشی از پیکرها بازگردانده شوند.
 
وی افزود: با توجه به کشف جعبه سیاه باید کمیته حقیقت یاب با حضور نمایندگان سه قوه جعبه سیاه را بررسی کرده تا با عوامل مقصر برخورد جدی شود.
 
 

رئیس شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد گفت:تمام مطالبات خرید تضمینی ذرت به بهره برداران مناطق گرمسیری این استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا