نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. خرداد 1397 - 15:11
مردم شهر یاسوج با حضور در راهپیمایی روز قدس با خلق حماسه‌ای ماندگار همانند گذشته از مظلومیت مردم فلسطین حمایت کرده و با فریاد خود به مستکبران جهانی اعلام کردند که ملت ایران همیشه از مردم صبور این سرزمین حمایت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با سراسر کشور امروز بار دیگر با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی قدس از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند و در حمایت از مردم ستم دیده جهان به ویژه فلسطین با مشت های گره کرده شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

هرساله با فرارسیدن روز جهانی قدس، صدای مسلمانان از همه جای جهان به گوش می رسد که فریاد یا ایها المسلمون اتحدوا... اتحدو... القدس لنا را سر می دهند که بگویند مسلمانان در کنار هم هستند، متحد و یکپارچه و تا زمانی که حقوق قانونی شان در جهان رعایت نگردد، آرام نخواهند نشست و فریادهای مسلمانان تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد.

همزمان مردم غیور و شهید پرور یاسوج در تمام نقاط این استان امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس با خلق حماسه‌ای ماندگار همانند گذشته از مظلومیت مردم فلسطین حمایت کرده و با فریاد خود به مستکبران جهانی اعلام کردند که ملت ایران همیشه از مردم صبور این سرزمین حمایت خواهند کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی