نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. ارديبهشت 1398 - 10:24
منطقه زیبای گرگو در جاده یاسوج شیراز در فاصله 40 کیلومتری شهر یاسوج در شهرستان بویراحمد واقع شده که این منطقه یکی از مناطق زیبای شهرستان بویراحمد با پوشش گیاهی غنی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در میان استان های جنوبی کشور به یک استان با اب و هوایی چهارفصل معروف است و دلیل این موضوع به لطف قرار گرفتن در میان رشته کوه های زاگرس است.

 

شهرستان بویراحمد به عنوان بزرگ ترین شهرستان کهگیلویه وبویراحمد یکی از  مناطق زیبا با پوشش گیاهی فراوان است که منطقه عشایری گُرگو در  جاده یاسوج به شیراز در فاصله 40 کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان یکی از این جاذبه های زیبای در این شهرستان بوده که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

این منطقه با داران بودن پوشش گیاهی غنی و دارا بودن چشمه های فراوان یکی از زیباترین مناطق از نظر پوشش گیاهی در شهرستان بویراحمد بوده که یکی از محل های کوچ عشایر نیز به حساب می آِید.

وجود کوههای بکر، درختان کهنسال بلوط، طبیعت بکر و باور نکردنی، ووردگاههای زیبای عشایر، چشمه ساران متعدد با آب های گوارا همه برگرفته از زیبایی های خداددای است که در منطقه گرگو قرار گرفته است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی