نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. خرداد 1398 - 16:26
با پایان یافتن ماه مبارک رمضان آبشار یاسوج به عنوان یکی از مهمترین مقاصد سفر ساکنان جنوب کشور با تراکم گردشگران روبه رو شده آنچنان که در ساعت های اولیه تعطیلات ظرفیت آن تکمیل شد و گردشگران نمی توانند وارد این مکان تفریحی شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ با پایان یافتن ماه مبارک رمضان یاسوج و سی سخت به عنوان یکی از مهمترین مقاصد سفر ساکنان جنوب کشور با تراکم گردشگران روبه رو شده آنچنان که در ساعت های اولیه تعطیلات ظرفیت آبشار یاسوج تکمیل شد و گردشگران نمی توانند وارد این مکان تفریحی شوند.
هر سال در زمان عید فطر به دلیل خوش آب و هوا بودن این شهر پذیرایی تعداد زیادی از هم وطنان به خصوص هم وطنان جنوب کشور است که از گرمای شدید جنوب فرار کرده اند تا چند روزی بتوانند از آب و هوای و مناطق زیبای گردشگری پایتخت طبیعت ایران استفاده کنند.

تعداد مسافران ورودی به یاسوج بیش از ظرفیت این شهر است امر خدمات رسانی به گردشگران را مشکل می‌کند. شهرداری با بررسی تجربه سال‌های گذشته، امسال باید تمام نیروها و امکانات خود را با همکاری دیگر سازمان‌های خدمات رسان از جمله نیروی انتظامی به کار بگیرد  تا هم در رفت و آمد گردشگران مشکلی ایجاد نشود و هم خذمات لازم به آنان ارائه شود.

در زیر می توانید سیل جمعیت وارد شده به آبشار یاسوج را مشاهده نمایید؛

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی