نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. شهريور 1399 - 15:48
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در شب اول محرم در شهر یاسوج در حالی برگزار شد که شرکت کنندگان این مراسم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند.

به گزارش پایگاه تحلیل خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس در محرم امسال با وجود ویروس کرونا سبب شد تا مراسم عزاداری سالار شهیدان که حیات دین اسلام به آن  وابسته است با محدودیت هایی همچون زمان برگزاری، فاصله گذاری اجتماعی، کم شدن نذورات همراه باشد، اما با تمام  مشکلات عزاداری های محرم باید ادامه پیدا کند و عَلم حسین بن علی (ع) باید برافراشته باشد تا نمادی بر علیه ظلم  مستکبران و امیدی در دل مظلومان عالم باشد.

 

در شهر یاسوج و همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، شاهد برگزاری مجالس سرور و سالار شهیدان بودیم که در یکی از مراسم ها هیئت رزمندگان اسلام در پارک ولایت  شهر یاسوج  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، محدود شدن زمان برگزاری مراسم به 2 ساعت، و توزیع ماسک به عزاداری پرداختند.

 

یکی دیگر از مکان های که در آن برای سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) مراسم سوگواری در مرکز استان برگزار شد گلزار شهدای شهر یاسوج بود که در این مراسم مداحان به نوحه سرایی برای امام حسین(ع) و یاران باوفایش پرداختند.

 

پارک ولایت یاسوج

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
---
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گلزار شهدای یاسوج:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 

 

 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی