نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. مهر 1402 - 10:26
به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزارشد
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مرکز استان+ تصاویر
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان نظامی و انتظامی استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش چهارفصل، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم صبحگاه مشترک با تقدیر و تشکر از همه تامین کنندگان امنیت گفت: از همه عزیزانی که در جامعه برای برقراری امنیت پایدار تلاش میکنند تشکر می کنم و از یگان فراجا و نیروهای سپاه و اعضای محترم شورای تامین و در راس نماینده محترم ولی فقیه و از خانواده محترم شهدای فراجا سپاسگزارم.

سید علی احمدزاده با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت در کشور از بدیهیات است و نیاز به تعریف ندارد، گفت: این نیروها به صورت میدانی فعالیت ندارند و هرکسی که در شهرها تردد کنند مشاهده می کنند این نیروهای جان بر کف برای تامین امنیت حضور دارند.

احمدزاده با بیان اینکه آنها در بین راه ها شامل نیروهای راهور و راهنمایی و رانندگی و در شهر ها فعالیت می کنند، گفت: آنها در تامین امنیت مرزها و شهرها حضور دارند تا آسایش و آرامش برای مردم فراهم باشد.

وی گفت: از همه نیروها در اقصی نقاط استان سپاس گذارم و نقش آنها در تامین و امنیت و آشوب ها قابل مشاهده است که شهید دادند اما اجازه نداند امنیت خدشه دار شود.

همچنین در این مراسم صبحگاه فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداوند متعال را برای امینت، سلامت و آرامش و نعمت برخورداری از خانواده خوب و هزاران نعمت آشکار و پنهان قدردان و سپاس گذاریم.

سردار مصطفایی با بیان اینکه در سومین روز هفته فراجا قرار داریم، گفت: یکی از برنامه ها برگزاری صبحگاه مشترک با مجموعه سپاه پاسداران برگزار می شود که خدمت همه اما خیر مقدم داریم.

وی گفت: امنیت زیرساخت فعالیت های بشر است و در سایه امنیت تمامی فعالیت های علمی، پژوهشی، پزشکی و اجتماعی برقرار می شود و امنیت نیازمند جوامع بشری از ابتدای خلقت تا آخر خواهد بود و اهمیت آن سبب توجه کارگزاران کشورها شده است در ایران اسلامی در سایه رهبری معظم انقلاب اسلامی امنیت پایداری در کشور برقرار است.

وی ادامه داد: استان در حوزه امنیتی از میانگین کشوری بیشتر است و این موضوع با همکاری مردم و قوه عاقله شورای تامین در راس استاندار و همکاری صمیمانه و بدون منت اعضای شورای تامین امنیت از عوامل ایجاد امنیت در استان است.

فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مجموعه انتظامی استان از هیچ تلاشی برای امنیت فروگذار نکرده است و تقدیم سه شهید در سال جاری که جان عزیز خود را تقدیم انقلاب کردند و در راه مبارزه با قاچاق کالا به شهادت رسیدند نمونه ای از این دلاوری هاست.

وی ادامه داد: در استان در ۶ ماهه اول سال جاری بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۱۸۶ ماموریت پلیسی و بیش از ۳۸۸ هزار تماس فوریتی با ۱۱۰ داشتیم که از این تعداد ۱۰۱ هزار و ۱۸۶ مورد منجر به عملیات پلیسی شده است در این عملیات نیازمند اعزام نیروهای و انجام گشت و اقدامات پلیسی است که در طول شبانه روز ۵۲۱ عملیات پلیسی انجام دادند.

وی گفت: آمار قتل ها اندک است اما تمامی قتل ها در سال جاری در کمترین زمان ممکن کشف و قاتلین به محاکم قضایی معرفی شدند و از یک هزار و ۲۴۴ صحنه جرم اثر برداری و بررسی تخصصی انجام شده است و تعداد ۶۶۸ نفر سارق در حین سرقت و یا وقع سرقت شناسایی و دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شدند و اگر این کشفیات نبود می‌توانستند جامعه را ناامن کنند.

فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جرایم حوزه سایبری با افزایش ۴۶ درصدی مشاهده شده است و بیش از ۶۰۰ مورد از این جرایم شناسایی و کشف شد در این رابطه یک مورد فردی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال حساب یک هزار و ۷۴۹ را خالی کرده بود که کشف و دستگیر شد.

سردار مصطفایی گفت: در حوزه صدور گواهینامه بیش از ۲۰ هزار در حوزه المثنی، صدور مجدد انجام شد و صدور و تعویض بیش از ۹ هزار گذرنامه در ایام موسوم به اربعین از دیگر فعالیت های در حوزه همکارم گذرنامه بوده است.

وی ادامه داد: یکی از موارد در چند سال گذشته استاندارسازی و تعالی رفتار همکاران از طریق کلاس های آموزشی نسبت به همکاران اجرایی افزایش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی