نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. شهريور 1392 - 2:06

به گزارش چهارفصل سید حسین صابری  در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک و تهنیت این روز به تمامی اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 17 مرداد هر سال به عنوان روز بزرگداشت خبرنگار نامگذاری شده است و به همین دلیل به پاس قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش این مراسم برگزار می شود.

 

 

 

صابری ادامه داد: در بیان نقش رسانه‌ها و خبرنگاران همین بس که نقاط کور و شفاف در نقاط مختلف جامعه را بررسی می‌کنند و به نحو احسن مشکلات، کمبودها و نواقصات را به مسئولان گوش‌زد می‌کنند و پیگیر امور خود هستند.

 

 

 


این مسئول در توصیه خود به اصحاب رسانه تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید در انجام امور نظم و دقت را داشته باشند و عمل کردن به موقع و تقوا در اطلاع‌رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 


صابری ابراز کرد: به صورت روزانه کلیه خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و روزنامه و هفته‌نامه‌ها را در صورت داشتن وقت و فرصت لازم مطالعه و بررسی می‌کنم و اکثر مشکلات و نواقصات در سطح استان را از سوی رسانه‌ها جویا می‌شوم.

 

 

 

 


استاندار ، مهم‌ترین هدیه خود به خبرنگاران این استان را هویت‌بخشی به اصحاب رسانه عنوان کرد و افزود:رسانه‌ها مکتوب و مجازی باید آنچه را می‌نویسند به آن پایبند باشند.

 


وی در پایان تصریح کرد: همه اصحاب رسانه از خود و دیگران تحلیلی داشته باشند و درصد مشخصی از موارد را که نسبت به من استاندار صحت دارد یا نه؛ بررسی و نتیجه و تحلیل آن را به اینجانب ارائه کنند.

 


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تبریک روز خبرنگار به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد استان پرداخت و گفت: انتخابات خانه مطبوعات یک بار برگزار شده بود که بنا به دلایلی منحل شد اما در سال 91 با تلاش و شرکت خبرنگاران این واحد فعال و در مدت یک سال در امر ساماندهی خبرنگاران با این اداره کل همکاری داشته است.

 

 

 

امین کمالوندی از دیگر فعالیت های این نهاد، به افتتاح سرای روزنامه نگاران استان در سال 91 اشاره کرد و افزود: سرای روزنامه نگاران استان به عنوان پنجمین سرای روزنامه نگاری در کشور با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد افتتاح شد.

 


 وی استان را از پیشتازان خبری در زمینه سایبری دانست و ابراز داشت: در امر ساماندهی خبرنگاران اقدام به ساماندهی خبرنگاران کردیم که تعداد 118 نفر خبرنگار واقعی از جمع بیش از 300 نفرمدعی خبرنگاری شناسایی و کارت خبرنگاری ارشاد برای آن ها صادر شد.

 

 

 

 

 


کمالوندی مسکن مهر خبرنگاران را از مهم ترین دغدغه های خبرنگاران استان اعلام کرد و افزود: خبرنگاران ما با کمترین امکانات به جنگ نرم دشمنان رفته اند.

 


وی با بیان اینکه در استان ما خبرنگار معاند  وجود ندارد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد عاری از خبرنگار معاند بوده اما بر اساس رسالت خویش دارای روحیه انتقادی هستند.

 

 

 

 

 


مدیر کل ارشاد اسلامی استان از دیگر خواسته های به حق خبرنگاران را اعطای تسهیلات مختلف وام های قرض الحسنه و تعاونی مصرف اعلام کرد و افزود: خبرنگاران در سرما و گرما با پوشش مشکلات و اخبار جامعه دین خود را ادا کرده اند.

 


وی اضافه کرد: همین که استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خواندن خبری بر روی یک سایت به بازدید از شهرک امام حسن (ع) شهر یاسوج می رود و مشکلات آن را بررسی می نماید برای ما بسی افتخار است.  

 

کمالوندی تعداد نشریات مختلف در استان را 49 نشریه اعلام کرد و افزود: از این تعداد 36 نشریه فعال اند و 13 نشریه غیر فعال هستند.

 

 

 

 

 

وی با بیان این مطلب که  تعداد نشریات قبل از دولت نهم و دهم 12 نشریه بوده است، افزود:  در سال 92 این تعداد به 49 نشریه افزایش یافته است.

 


وی اعطای مجوز به 24 نشریه در 27 ماه اخیر را رکوردی بی نظیر در فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد  و خانه مطبوعات استان دانست و ابراز داشت: امیدواریم عرصه خبری استان همچنان فعال و انعکاس دهنده حرف مردم به مسئولین و مسئولین به مردم باشد. 

 

 

 

 

 


  
در ابتدای این مراسم سیدعلی محمد دانشی رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات با ارائه گزارشی از عملکرد خانه مطبوعات در سال 91، خواستار تعامل بیشتر خبرنگاران با خانه مطبوعات شد.

 

 

 

همچنین در این مراسم تعدادی از خبرنگاران به نمایندگی از روزنامه ها، نشریات محلی، سایت ها و خبرگزاری ها به بیان مشکلات پرداخته و از استاندار به خاطر برگزار این مراسم قدردانی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرگزاری مهر به خاطر تلاش های استاندار در پاکسازی رودخانه بشار از کارخانه های شن و ماسه و توجه ویژه وی به حیات رودخانه بشار و محیط زیست استان لوح یادبودی از طرف این خبرگزاری به دکتر صادری اهداء نمود.

 

 

 

 

در این مراسم از خبرنگاران فعال در عرصه خبر با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل به عمل آمد
در پایان این آیین جشن خبرنگاران در فضایی معنوی، افطار را مهمان استاندار بودند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:بویرخبر

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی