نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. شهريور 1392 - 21:36
اغلب بیلبوردهای تبلیغاتی شهر یاسوج در اختیار بانک ها قرار دارد و کلمه سود با برجستگی اضافه، در همه بیلبوردها نقش بسته است.

به گزارش  چهارفصل، یاسوج به شهر بیلبوردهای تبلیغاتی بانکی تبدیل شده است و این را شما نیز با یک مشاهده ساده در سطح این شهر متوجه می شوید.

 

 از قرارداد ترکمنچای معروف شهرداری یاسوج در زمان شهردار سابق این شهر که حتماً با خبر هستید؛ قراردای که تبلیغات ده ساله بیلبوردهای شهر یاسوج به یک پیمانکار واگذار شد و این شخص اکنون این بیلبوردها را به محل ثابت تبلیغاتی بانک ها تبدیل کرده است.

 

شهرداری سابقی که این روزها در سایت های محلی استان داعیه دار رهبری اصلاح طلبی استان می شود. مصاحبه های تفصیلی انجام می دهد و حکم استانی مسئولیت ستاد محمدرضا عارف برای خود را رونمایی می کند.

 

هم چنین این قرارداد یک طرفه به گونه ای برای پیمانکار تنظیم شده است که اجازه ی هیچ گونه دخالتی را به شهرداری و دستگاه های متولی در خصوص بیلبوردها نخواهد داد.

 

برسیم به کلمه برجسته "سود" در این بیلبوردها که بانک های محترم، در تلاش هستند این کلمه را در ذهن من و شمای شهروند به هر طریقی جا بیندازند تا همه از مزایای مادی و معنوی "سودها" برخوردار شویم.

 

مسئولان سابق شهرداری و دیگر نهادهای استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند پاسخ خود در خصوص این گزارش را به چهارفصل ارسال کنند.

 

منتظر گزارش ها و اخبار تکمیلی چهارفصل در خصوص بیلبوردهای تبلیغاتی شهر یاسوج و ماجرای قرارداد ترکمنچای شهردار سابق در خصوص آن ها باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش:  حیدری-رضایی

انتهای پیام/ع

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی