نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1393 - 21:27
خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل با بررسی که روز های گذشته از وضعیت زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج انجام داد با گلایه های برخی از خانم های بادار در این بخش مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در روزهای گذشته بررسی که خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی از بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج انجام داد با صحنه های نگران کننده ای دراین بیمارستان روبرو شد.

 

 در بررسی اولیه از نمازخانه بیمارستان امام سجاد(ع) که در طبقه دوم واقع شده است عدم تمیزی، نبود فرش مناسب و قفسه برای قراردادن قرآن کریم و ادعیه و خرابی قفل درب ورود و خروج مشاهده شد.

 

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/24/20150211_182507_0.jpg

http://chaharfasl.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/24/20150211_182503_0.jpg

 

درادامه بررسی خبرنگار این پایگاه خبری از بخش زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج ابتدا با جمعیت زیادی از همراهان بانوان باردار در این واحد مواجه شد که عده ای هم به دلیل کمبود جا بر روی زمین نشسته بودند.

 

خانم بارداری در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری از طولانی بودن روند انجام آزمایش نوار قلب تا مشاهده نتیجه از سوی پزشک زنان و زایمان در بخش زایشگاه بیمارستان امام سجاد (ع) به شدت گله مند بود.

 

تعدادی از خانم های بادار مراجعه کننده به زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) نیز از کمبود پزشک متخصص زنان و کارشناس پذیرش بخش در زایشگاه و ورود خروج نگهبان مرد به محل زایشگاه زنان اظهار نارضایتی کردند.

 

این در حالی است که یکی از همراهان این زنان باردار با عصبانیت تمام از ورود نگهبان مرد به بخش زایشگاه با وجود پوشش ناکافی زنان بادار در این بخش به شدت اعتراض کرد و خواستار شکایت و پیگیری این موضوع از مسولان بیمارستان شد.

 

در ادامه بررسی خبرنگار چهارفصل بسته بودن درب های آسانسور در این بیمارستان و انتقال برخی از زنان باردار و مصدومان حادثه از طریق پله ها به سایر بخش ها در این بیمارستان مورد گلایه واقع شد.

 

با توجه به وجود این معضلات انتظار می رود ریاست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد و سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج برای حل این مشکلات تدابیر لازم را بیندیشند تا از مراجعه مردم این استان و شهرستان برای دریافت خدمات درمانی به استان های همجوار جلوگیری شود.

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 
گلایه ها از وضعیت زایشگاه بیمارستان سجاد(ع) یاسوج
گلایه ها از وضعیت زایشگاه بیمارستان سجاد(ع) یاسوج
گلایه ها از وضعیت زایشگاه بیمارستان سجاد(ع) یاسوج
گلایه ها از وضعیت زایشگاه بیمارستان سجاد(ع) یاسوج
گلایه ها از وضعیت زایشگاه بیمارستان سجاد(ع) یاسوج

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی