نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. شهريور 1394 - 13:42
با حضورقائم مقام معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور:
بخش زایشگاه بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج افتتاح شد
بخش زایشگاه بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج با حضور مقام معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، صبح امروز با حضور مهدی درخشان قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی کشور، بخش زایشگاه بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج به بهره برداری رسید.

 

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی کشور به رویکرد جدید این سازمان برای ارتقاء در بخش های مختلف پزشکی و بیمارستانی خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 70درصد از بیمارستانهای زیر پوشش این نهاد تغییر کاربردی داده اند وبخش های مختلف در نقشه کاربری آنها اضافه شده است.

 

درخشان به احداث بخش زایشگاه بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج اشاره داشت و افزود: بخش زایشگاه تأمین اجتماعی یاسوج با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال در مدت یک سال ساخته شده و در حال حاضر آماده پذیریش و خدمات رسانی به بیمه شدگان این نهاد است.

 

وی با بیان این موضوع که باافتتاح این بخش 15نفر به صورت مستقیم و غیره مستقیم در حال ارائه خدمت به بیمه شدگان خواهند قرار خواهند گرفت، ابراز کرد: در دوسال گذشته نسبت به سالهای قبل خدماتی خوب و شایان ذکری به بیمه شدگان از سوی تأمین اجتماعی صورت گرفته و بیمارستانها، کلنیک ها و پی کلنیک های زیر مجموعه این سازمان رشد خوبی را به لحاظ عمرانی وکاربردی داشته است.

 

لازم به ذکر است بخش زایشگاه بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج با زیربنای 320متر مربع با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال ظرف مدت یک سال آماده بهره برداری و افتتاح شد.

 

منبع:بویرخبر
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی