نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. خرداد 1394 - 18:30
وقتی در مرکز استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد، پایتخت طبیعت ایران با استعداد فراوان در جذب گردشگر ، سیم های فشار قوی برق از روی پایه های چوبی رد می شوند که با یک طوفان وگردباد جزیی بر سر شهرواندان این شهر آوار می شوند، باید انتظار چنین رخدادهایی را داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عصر روز گذشته ساعت 18 بر اثر وزش شدید باد خروجی شهر یاسوج در منطقه نجف آباد مسدود شد و ترافیک پنج ساعته مسافران وهم شهریان را با مشکلات زیادی مواجه کرد.

بنا براین گزارش، سایبان آهن‌آلات «سمیعی» که حاکی از نصب غیر استاندارد و نادرست آن بوده است، به شکل وحشتناکی با سیم‌های فشار قوی برق برخورد و پایه شبکه برق را درهم شکست و موجب گردید تا نیمی از شهر یاسوج به خاموشی برود و این در حالی است که این سایبان به پنج خودروی خسارت زیادی وارد کرد و پنج نفر در این حادثه مصدوم شدند و آنها بوسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی، همزمان با اتفاق این حادثه مدیر برق بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و راهزادی مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کردند ولی از مسئولان ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد خبری نبود و این در حالی است که استاندار در جلسه ستاد خدمات سفر تاکید کرده بود که مدیران باید در استان حضور داشته باشند و توجیهی هم پذیرفته نیست.

پایه‌های برق فشار قوی و ضعیف، دیوار و سقف آهن آلات بر روی ۵ خودرو افتاد و به شدت آسیب دیدند. دیوار مخابرات نجف‌آباد تخریب شد. در این حادثه شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد تلاش‌های زیادی برای وصل برق شهر انجام دادند.

به گزارش چهارفصل وقتی در مرکز استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد، پایتخت طبیعت ایران با استعداد فراوان در جذب گردشگر ، سیم های فشار قوی برق از روی پایه های چوبی رد می شوند باید انتظار چنین رخدادهایی را داشت زیرا پایه های چوبی که بیش از دودهه از عمرشان مبی گذرد و در استان چهارفصل کهگیلویه بویراحمد با دمای هوای زیر صفر در زمستان و تابستان 35تا 45 درجه بالای صفر در میان این همه نوسان چگونه یک چپوب خشک باید دوام بیاورد.

به گزارش چهارفصل همشهریان شاهد ماجرا به خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی گفتند: خداوند را شاکریم که استان ما، استان بلاخیز و بحران خیز با بلایای طبیعی نیست چرا که در غیر اینصورت جز خرابی تاسیسات و نابودی درصد زیادی از زیرساختارهای استان هیچ چیز دیگری را نمی توانیم شاهد باشیم.

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی تا کنون هیچ مسئولی از مصدومان این حادثه دیدار نکرده و تنها در رسانه های استانی عنوان شده است که حال مصدومان خوب می باشد.

با مراجعه خبرنگار چهارفصل به بیمارستان شهید بهشتی حدود ساعت دو بامداد امروز، بیماران از حضور یک پزشک در اوراژانس شهر حدوداً 200 هزار نفری یاسوج گلایه داشتند و این درصورتی بود که تعداد پرستار حاضر در این اورژانس نیز اصلا جوابگوی حجم بیماران نبوده است.

درحالی مسئولان استانی از وضعیت خوب مصدوان روز گذشته خبر می دهند که دو نفر از این بیماران به شدت مجروح شده و حال یکی از انان نیز وخیم است.

این دو مجروح یکی با خون ریزی شدید مغز شکستن دندان ها و طبیعی نبودن علایم حیاتی و دیگری شکستن پا و انگشتان دست وکوفتگی سینه و دنده ها و لگن مواجه اند.

با حضور پزشک متخصص بعد از 12 ونیم ساعت بالای سر این مجروحان ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز و نظر بر اینکه استخوان شکسته پای این بیمار نیاز به عمل ندارد و تنها گوشت جداشده از پای وی باید جراحی و ترمیم شود، همراهان بیمار با توجه به عدم رسیدگی به موقع به مصدومان و نظر پزشک ارتوپد متخصص ، بیمار خود را به شیراز انتقال داده و در ساعت 16 امروز روانه اتاق عملی کردند که در یاسوج بر ضرورت نبود آن عمل تأکید شده بود.

حال دور از انصاف است که مسئولین باوجود سرنزدن از مصدومین و ندانستن درد و رنج و مشکلات پزشکی آنان در رسانه های استان تنها از انتقال به موقع به اورژانسی خبر دهند که امکانات و نیروی انسانی متخصص در آن اصلا مناسب و جوابگوی این شهر نیست.

در پایان نیز گفته می سود تمامی مصدومین و دیگر بیماران در راهرو و رخی بدون بلانکارد حضور داشتند و بیمار این حادثه ساعت 23 دیشب تخت در اورژانس برای وی فراهم شد.

این حادثه زنگ خطری است برای مردمان این شهر و همه مسئولان که با وجود مشکلات چندین وچند ساله در جهت رفع آن اقدان نکرده اند.
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی